Sport1 Banner

גווארדיולה: "מנצ'סטר סיטי לא מוכנה לזכות בליגת האלופות"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Alex Broadway/Getty Images

לפני אטאלנטה (שלישי ב-22:00), המנג'ר התעקש שיש עוד הרבה על מה לעבוד: "אנחנו מפספסים הרבה הזדמנויות, עלינו להשתפר". על גבריאל ז'סוס: "אחת ההחתמות הטובות ביותר שהמועדון עשה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מעודדת מהתיקו בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, שהוריד את הפער מהקבוצה של יורגן קלופ לשש נקודות בפסגת הפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שלישי ב-22:00) את אטאלנטה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ותקווה לשמור על מאזן מושלם אחרי שני ניצחונות חלקים על שחטאר דונייצק ודינמו זאגרב בשני משחקי הפתיחה.


פפ גווארדיולה שמר לאיפוק באשר ליכולת של קבוצתו ואף הפתיע כשאמר: "אנחנו מפספסים הרבה הזדמנויות בשליש האחרון של המגרש וזה משהו שחסר לנו בשביל להיות טובים וחדים יותר. אנשים מדברים הרבה על כך שהמטרה שלנו היא זכייה בליגת האלופות, אבל האמת היא שאנחנו עדיין לא מספיק מוכנים לכך. אנחנו יוצרים הרבה הזדמנויות ולא סופגים שערים, אבל אנחנו עדיין יכולים וצריכים להשתפר. בשנתיים האחרונות סיטי זו קבוצה שהבקיעה הרבה שערים, אין ספק בכך, אבל עלינו להמשיך לעשות זאת ולעבוד קשה כדי להשתפר".


גווארדיולה החמיא לגבריאל ז'סוס, שכבש במחזור הליגה האחרון את שערו ה-50 במדי מנצ'סטר סיטי: "הקריירה שלו עוד לפניו ואם הוא ימשיך ביכולת המנטלית הזו, אין לי ספק שהוא יצליח לכל אורך הדרך. גבריאל תמיד רעב ואנחנו ברי מזל שיש לנו אותו, הוא יהפוך לחלוץ חשוב בכדורגל העולמי. הוא היה טוב מתחילת דרכו בקבוצה, אך לרוע המזל היו לו שתי פציעות קשות. העונה שעברה הייתה קשה עבורו, אחרי המונדיאל זה לא היה קל, אבל הוא בחור חזק. זס'וס הוא החתמה מדהימה של המועדון, שהביא שחקן צעיר במחיר מדהים. זו אחת ההחתמות הטובות ביותר".


זכה למחמאות גדולות מגווארדיולה. גבריאל ז'סוס (Gettyimages)

עוד באותו נושא: גבריאל ז'סוס, ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי