Sport1 Banner

בופון: אני מעריץ את כריסטיאנו רונאלדו, הוא רוצח

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

שוער יובנטוס דיבר לקראת המשחק מול ריאל ברבע גמר ליגת האלופות והחמיא לפורטוגלי: "אינטליגנט שלמד לבזבז פחות אנרגיה ושינה את סגנון המשחק שלו. טיפוס קטלני".זידאן על איסקו: "עבורי הוא שחקן חשוב מאוד"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק בעוד ארבעה ימים (שלישי) ביובנטוס ארינה בטורינו ברבע גמר ליגת האלופות ושוער יובה, ג'יאנלואיג'י בופון, כבר התייחס למשחק בלייב מיוחד שקיים בעמוד הפייסבוק. הקפטן התייחס לכוכב של הבלאנקוס והחמיא: "כריסטיאנו רונאלדו הוא רוצח ברחבה".

רונאלדו לא כבש בהפסד של פורטוגל 3:0מול הולנד ולא הבקיע לראשונה אחרי תשעה משחקים בכל המסגרות. הפורטוגלי כבש 21 שערים ב-11 משחקיו האחרונים ועושה רושם שגם העונה, כמו אשתקד, הוא התעורר בדיוק בזמן הנכון. בגמר ליגת האלופות בקרדיף, כזכור, CR7 הכניע את בופון פעמיים וריאל מדריד זכתה בגביע בעל האוזניים הגדולות אחרי 1:4 מרשים על יובנטוס.

השוער האיטלקי הסביר: "במשך השנים רונאלדו למד לשפר את עצמו כאתלט וכיום הוא מזבז פחות אנרגיה מאשר בעבר. אני מעריץ אותו מאוד בגלל שהוא טיפוסי מעשי. הוא אינטליגנט בדרך בה הוא משחק ומדבר. הוא הראה את זה בשנים האחרונות בעזרת איך ששינה את סגנון המשחק שלו. הוא טיפוס קטלני, אחד שעושה הכל במאה אחוז והוא פשוט רוצח בתוך הרחבה".


בופון: "רונאלדו טיפוס קטלני" (Getty)

בופון נשאל על שחקנים ששיחק איתם בעבר כמו פיפו אינזגי, דויד טרזגה ואלסנדרו של פיירו. "הם שלושה סמלים בכדורגל העולמי. אינזגי וטרזגה, כמו רונאלדו, היו רוצחים ברחבה. דל פייקו היה זקוק למרחב כדי להראות את האיכות שלו. שלושתם אלופים גדולים והיה תענוג להתאמן איתם. שיחקתי עם הרבה אגדות ואני לא רוצה לשכוח אף אחד". השוער החמיא גם למאמן ריאל מדריד: "זידאן, שלצערי לא שיחקתי איתו, היה פשוט כדורגלן מושלם וכשאני הגעתי ליובה שהוא כבר עזב. חבל שלא זכיתי להיות באותה קבוצה איתו".

ריאל מדריד תשחק מחר (שבת) נגד לאס פלמאס בחוץ בלי רונאלדו שקיבל מזידאן מנוחה. זיזו מתכנן רוטציה גדולה למשחק מול פאקו חמס כאשר ריאל מדריד איבדה את הסיכוי לזכות באליפות והיא תתמד בליגת האלופות. המאמן הצרפתי מודאג מהעייפות של שחקניו ששותפו בנבחרות השונות. סרחיו ראמוס צפוי לנוח וגם קיילור נבאס, מרסלו, טוני קרוס וקאסמירו לא אמורים לשחק. איסקו, שהצטיין עם שלושער ב-1:6 של ספרד על ארגנטינה, סובל מכאבים בגבו ועלול להיעדר.


זידאן על איסקו: "בריאל הוא לא משחק באותו תפקיד כמו בנבחרת"

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר זידאן על העובדה שאיסקו ממעט לשחק בהרכב הפותח של הקבוצה. "אני לא מרגיש שאני לא הוגן כלפי איסקו ואני רוצה הוא יישאר גם בעונה הבאה", אמר זיזו, "פשוט בריאל הוא לא משחק באותו תפקיד כמו בנבחרת, אבל הראיתי כבר בעבר איזה שחקן חשוב הוא עבורי ואני שמח מהיכולת שהפגין נגד ארגנטינה".

על המשך הקריירה שלו בבלאנקוס: "אם זה תלוי בי אשאר, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. יש לנו מסלול עד סוף העונה ואנחנו צריכים לעבוד קשה".

מי שאמור לפתוח בהרכב הוא בנזמה שיערוך את הופעתו ה-400 במדי הקבוצה. הצרפתי כבש ב188 שערים ב-399 משחקים במדי הבלאנקוס ומדורג שביעי בטבלת המבקיעים של המועדון. בתוך כך פורסם באיטליה שרומא תדרוש 60 מיליון יורו על שוער נבחרת ברזיל אליסון, בו מעוניינת ריאל מדריד. 


סובל מכאבי גב. אסיקו (AFP)

עוד באותו נושא: ג'יג'י בופון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי