Sport1 Banner

פפ גווארדיולה ביקר את השחקנים: שכחנו לשחק כדורגל

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי לא אהב את היכולת של שחקניו ב-2:1 לבאזל: "רק פודן וסאנה ניסו לעשות משהו במחצית השנייה". המאמן של השווייצרים התרגש: "ניצחנו את אחת משלוש המועמדות לזכייה"

(גודל טקסט)
פ.צ באזל הצליחה להדהים אתמול (רביעי) את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 באיתיחאד. הסיטיזנס אומנם עלו לרבע הגמר בזכות ה-0:4 במשחק הראשון, אבל השווייצרים, שמחזיקות במאזן מרשים מול קבוצות אנגליות, קטעו 15 חודשים ו-459 יום ו-36 משחקים בהם סיטי לא הפסידה אף משחק בבית. מה שלא הצליחה אף קבוצה מאנגליה לעשות העונה בליגה או בגביעים השונים עשתה באזל. ההפסד האחרון של סיטי במגרשה היה בדצמבר 2016 לצ'לסי (3:1). ניצחון שישי לבאזל על קבוצה אנגלית. מדהים.


פפ גווארדיולה נתן מנוחה לחלק גדול משחקני ההרכב הראשון כאשר סרחיו אגוארו, קווין דה בריינה, קייל ווקר, ניקלאס אוטמנדי והשוער אדרסון פתחו על הספסל וזה עלה לו בהפסד לא נעים. גבריאל ז'סוס כבש אחרי 13 משחקים ללא כיבוש מאז 18 בנובמבר 2017, אבל זה לא סייע לניצחון. גם לא שיא המסירות שרשמה סיטי במשחק אחד באלופות עם 978 מסירות. הקשר פיל פודן בן ה-17 שיחק לצידו של יאיה טורה שגדול ממנו ב-17 שנה.



גווארדיולה מתח ביקורת על שחקניו: "פודן היה טוב. במחצית השנייה הוא היחיד יחד עם לירוי סאנה שניסה לעשות משהו. שכחנו לתקוף ולשחק כדורגל בחצי השני. ברנרדו סילבה ואילקאיי גונדואן היו אולי עייפים מרוב המשחקים שיש לנו. עבור טורה, דנילו, ג'ון סטונס ואחרים זה היה טוב לשחק פעם 90 דקות". על ז'סוס שפתח לראשונה ב-2018 אמר: "הוא זקוק לחזור לקצב המשחק. כשאתה בחוץ להרבה זמן אתה צריך לחזור לקצב המשחק. לצערי במחצית שנייה העברנו רק את הכדור מרגל לרגל בלי תכלית".


מאמן באזל רפאל וויקי החמיא לשחקניו: "זה ניצחון מיוחד. אחרי שהתחלנו עם פיגור לא הייתה לי אפילו אפשרות להשפיע על השחקנים. כשיש 50 אלף צופים במגרש מי שומע אותך? יש לנו כבוד לנצח קבוצה שניצחה כל שלושה ימים קבוצה אחרת כל העונה. למרות שניצחנו אותם עבורי הם אחת משלוש הקבוצות שמועמדות לזכות בתואר".


36 – Manchester City's defeat to FC Basel ended a 36-game unbeaten run at the Etihad Stadium in all competitions (W29 D7) & was their first defeat on home soil since the December 3rd 2016 (1-3 v Chelsea in the Premier League). Brushed.

— OptaJoe (@OptaJoe) March 7, 2018
 
עוד באותו נושא: פ.צ באזל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי