Sport1 Banner

שלושער למסי, 0:4 קל לבארסה על סיטי ופפ

בלי סנטימנטים. מסי
בלי סנטימנטים. מסי |

הכוכב גם סחט פנדל ובישל לניימאר. 0:6 לארסנל, אוזיל להט. 1:4 לבאיירן על פ.ס.וו

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה הוא, אולי, המאמן הטוב בעולם, אבל ליאו מסי הוא ה-שחקן. במפגש בין התלמיד למורהו ניצח הפרעוש בתצוגה ענקית. שלושער ובישול ואף סחיטת פנדל אותו הצליח ניימאר להחטיא בזלזול אופייני ב-0:4 של ברצלונה על מנצ'סטר סיטי.

מסי, שחזר כאמור אחרי פציעה שהשביתה אותו לשבועיים, נראה חד מתמיד וניצל כל טעות שניתנה לו, עקץ ושבר את היריבה. מסי קלאסי. בארסה לא הבריקה אבל היריבה היתה מבולבלת מרוב הזמן מהמערך המוזר שפפ בחר עבורה. ואחרי ההרחקה של קלאודיו בראבו נשברה לגמרי.

פפ החליט לפתוח בלי קון אגוארו ולשחק עם קויין דה בריינה כחלוץ מדומה. זה לא עבד כמו הרבה מאוד תכנונים שהמוח הקטאלוני עבד עליהם בבית. למעשה למעט 10 דקות בפתיחת המחצית הראשונה וכמות דומה בסיומה סיטי פתוח היתה אומללה ופתאטית. פפ שכבר הובס לקאמפ נואו כמאמן באיירן 3:0, והודח בידי שלוש ספרדיות כמאמן הבווארים ספג עוד השפלה בבית.

מסי. עף כמו פרפר ועוקץ כמו דבורה (Getty)

96,290 מילאו כל פינה בקאמפ נואו וראו משחק לפנתיאון.  האורחת פתחה בלחץ על כל המגרש ובלבלה את בארסה לחלוטין. נוליטו אף החמיץ הזדמנות גדולה. ג'ורדי אלבה נפצע ולוקה דין נכנס במקומו. ואז הגיעה הדקה ה-17. פרננדיניו החליק ברחבה ומסי עט על ההזדמנות התקדם מעט וגלגל פנימה, 0:1 לבארסה. 

מסי. טעות קטנה, זה כל מה שהוא צריך (Getty)

 סמוך לסיום המחצית היו לאורחים שתי הזדמנויות להשוות, אבל גונדואן סחט הצלה ענקית מגונדואן וסטונס החמיץ ממצב מצוין. מנגד נפצע גם פיקה ומת'ייה נכנס במקומו.

פפ לוחץ יד לאנריקה. ההפסד הזה כולו שלו (Getty)

במחצית השנייה נראתה סיטי קרובה לשוויון אבל אז באה יציאה אומללה של בראבו מהרחבה ומסירה שהגיעה לסוארס. האוורוגוואי הגביה מעל השוער שנגע בידו והורחק. מסי אמנם ירה את הכדור החופשי לשחקים, אבל מיד אחר כך בדקה ה-61 כבר התקדם לעבר השער ושלח מ-16 מ' כדור לרשת, 0:2 לבארסה. סיטי התפרקה וסוארס מצא את מסי בדקה ה-69 כדי שהארגנטיני ישלים שלושער, 0:3. הפרעוש חדר לרחבה הוכשל בדקה ה-87 אבל ויתר לניימאר על הפנדל והברזילאי בעט כדור גרוע או לא התקשה וילי קבאז'רו להדוף. שתי דקות עברו ומסי מצא את ניימאר שעבר שני שחקנים וגלגל לרשת, 0:4 בסיום.

 

עוד בבית 3: סלטיק – מנשנגלדבאך 2:0 (לארס סטינדל 57 ואנדרה האן 77, 63 דקות לניר ביטון). ברצלונה מושלמת עם 9 מ-9 בתום שלושה מחזורים. סיטי הסתבכה עם ארבע בלבד במקום השני.

 

שלושער ראשון באלופות לאוזיל

בית 1

ארסנל – לודוגורץ 0:6

אם ליאו מסי היה הגיבור הגדול של הערב, מסוט אוזיל היה הגבור המשני. הגמרי גנב עם ההצגה עם שלושער ובישול, אלכסיס סאנצ'ס, תיאו וולקוט ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין השלימו ל-0:6 מול הבולגרים האומללים. עבור אוזיל היה מדובר בשלושער ראשון בליגת האלופות.

 

גיבור הערב, אוזיל (AFP)

 

פ.ס.ז' – באזל 0:3

אנחל די מאריה (40), לוקאס מורה (62) ואדינסון קבאני (93 בפנדל) כבשו מחצית מהכמות אבל מול השוויצרים הטובים בהרבה. בתום המחזור השלישי צמודים התותחנים והצרפתים עם שבע נקודות, בעוד שתי היריבות עם נקודה בלבד. די סגור, כל מה שנותר הוא רק לראות מי תהיה ראשונה או שנייה.

 

נהנה מכל שער. קבאני (AFP)

 

בית 4

באיירן מינכן – פ.ס.וו 1:4

את הפריצה הגדולה שלו לתודעה העולמית, עשה אריאן רובן בפ.ס.וו בתחילת המילניום. מאז ב-2004 הוא עבר לצ'לסי, בהמשך בילה בריאל מדריד לפני שהפך למלך של באווריה.

 

הערב הוא אירח את איינדהובן במינכן, והוביל באיירן לניצחון מול האקסית כאשר הוא מתכבד בשער האחרון. תומאס מולר, ג'ושוע קימיך ורוברט לבנדובסקי גם השתתפו בחגיגה, לוסיאנו נארסינג רק צימק למקומיים.

 

התסרוקת נותרה זהה. רובן (GettyImages)

 

רוסטוב – אתלטיקו מדריד 1:0

אחרי השביעיה המוחצת לרשת גרנאדה בשבת, כולל שלושער של יאניק קראסקו, הקולצ'ונרוס והבלגי הסתפקו בשער אחד בלבד (הרביעי שלו בארבעה ימים) בדקה ה-62, שהותיר את אתלטיקו כאחת משלוש הקבוצות היחידות באלופות עם מאזן מושלם.

 

אוהבים לנצח. אתלטיקו (AFP)

 

אחרי שלושה מחזורים, תמונת הבית מתבהרת. אתלטיקו ראשונה (9 נקודות), באיירן שניה (6), איינדהובן ורוסטוב (נקודה כל אחת) ייאבקו על המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

 

בית 2

נאפולי – בשיקטאש 3:2

הכוכבים הגדולים ביבשת אולי לא שיחקו בדרום איטליה, אבל שתי הקבוצות סיפקו את המפגש הטוב ביותר של המחזור, אם לא של העונה, בליגת האלופות.

 

אדריאנו ו-וינסנט אבובאקר הורידו את הטורקים להפסקה ביתרון 1:2, אחרי שוויון זמני של דריס מרטינס. מאנולו גאביאדיני כבר השווה למקומיים בדקה ה-69, אחרי שלורנצו אינסינייה החמיץ פנדל בתחילת החצי השני, אבל אבובאקר צחק אחרון בדקה ה-86 שהכריע את ההתמודדות והעניק לטורקים ניצחון חוץ ענק.

 

אבובאקר בעננים (AFP)

 

אחרי שני ניצחונות, נאפולי מאבדת נקודות ראשונות. ועוד בבית. אחרי דרמה ענקית. בשיקטאש עדיין לא הפסידה, וסוף סוף רושמת ניצחון ראשון בשלב הבתים.

 

במשחק נוסף בבית: דינאמו קייב – בנפיקה 2:0 (סאלביו, צ'רבי)

 

למרות ההפסד, נאפולי ממשיכה להוליך את הבית (6 נקודות), שמסתמן כאחד המאוזנים והצמודים בשלב המוקדם. בשיקטאש עם אחת פחות מהאיטלקים, ובנפיקה שלישית עם 4. דינאמו קייב כנראה תהיה ספקית הנקודות העיקרית, לקבוצות האחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי