Sport1 Banner

שוב נדחק הצדה: יא יא טורה מחוץ לסגל של סיטי לאירופה

טורה וגווארדיולה
טורה וגווארדיולה |

גווארדיולה שוב נפטר מהקשר. יונייטד לא תיקח את שווייני לליגה האירופית

(גודל טקסט)

יא יא טורה עזב בזמנו את ברצלונה כי פפ גווארדיולה העדיף לתת את המקום בהרכב לסרחיו בוסקטס. עכשיו נראה שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אבל באי הבריטי. מנצ'סטר סיטי לא כללה את הקשר המנוסה בסגל שלה לליגת האלופות. 

גווארדיולה שיחרר ארבעה זרים מהסגל שלו ויכול היה לרשום 17 מתוך 18 הנותרים למשחקי ליגת האלופות. טורה בן ה-33 הוא זה ששילם את המחיר ולא יוכל לקחת חלק במשחקים מול ברצלונה, סלטיק ובורוסיה מנשנגלדבאך. 

הקשר מחוף השנהב נרכש על ידי סיטי ב-24 מיליון ליש"ט ובשנים האחרונות היה העוגן של התכולים במרכז השדה. אלא שמתחילת העונה בחר גווארדיולה לפתוח עם פרננדיניו לבד בקישור האחורי, כאשר גם אילקאי גונדואן קיבל את המקום בסגל האירופאי. 


כבר מתגעגעים ביציע (gettyimages)

באותו בית של ליגת האלופות נותרו מחוץ לסגל של סלטיק כריס קומונס, אפה אמברוז וכריסטופר אייר. המגן הניגרי, לשעבר במ.ס. אשדוד, סרב ביום האחרון של חלון ההעברות לנדוד לסטנדרד ליאז' מהליגה הבלגית. 

בצד השני של העיר מנצ'סטר הפך רשמי מהלך די צפוי. בסטיאן שוויינשטייגר, שכבר הודיע שאין בכוונתו לעבור לקבוצה אחרת באירופה, נותר מחוץ לסגל יונייטד לליגה האירופית. השדים האדומים שובצו לבית יחד עם פיינורד, פרבחצ'ה וזוריה.

עוד באותו נושא: בסטיאן שוויינשטייגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי