Sport1 Banner

רוג'רס: רוצים להשיג ניצחון גדול על ב"ש. זה המפתח

דמבלה
דמבלה |

מנג'ר סלטיק מוכן לאלופה: "זו קבוצה קשה, אבל אנחנו במגמת שיפור"

(גודל טקסט)

סלטיק לא החלה את העונה בצורה מרשימה אך השבוע אסור לה לפשל. הקבוצה של ברנדן רוג'רס תארח בשלב הפלייאוף את הפועל באר שבע (רביעי, 21:45) ויודעת שאסור למעוד.

 

החלוץ הצעיר, מוסא דמבלה שהגיע מפולהאם, חולם לשחק בליגת האלופות ומבטיח: "אעשה הכל לעבור את הפועל באר שבע ולעלות לשלב הבתים. מגיל אפס אני רואה את התחרות הזאת בטלוויזיה ורוצה להיות שם. הגמר בין מילאן וליברפול ב-2005 היה אחד הראשונים בהם חזיתי".

 

 

דמבלה בן ה-20 העלה את סלטיק לשלב הפלייאוף בפנדל בגומלין נגד אסטנה בדקה ה-92 ובראיון ל"סקוטיש מייל און סאנדיי" סיפר: "כששיחקתי בפולהאם לא הייתי בועט את הפנדלים. כשהגעתי לסלטיק ברנדן רוג'רס אמר לי שאני אהיה בועט הפנדלים. אני רוצה להיות חלוץ מהסוג של תיירי הנרי וניקולס אנלקה. קינגסלי קומאן ואני גדלנו ביחד בנבחרות".

 

"עכשיו זה הזמן שלי להיות בפוקוס מלא ולתת את המשחק הכי טוב שלי בסלטיק. אנחנו לא צריכים לחשוב על באר שבע אלא להיות מרוכזים בעצמנו. עבדנו קשה כדי להגיע למצב שנוכל לעלות לשלב הבתים והכל בידיים שלנו"", סיכם.

 


רוג'רס, לא מזלזל אבל רוצה לטרוף (Gettyimages)

 

המנג'ר ברנדן רוג'רס ציין: "המשחק נגד באר שבע תלוי הרבה מאוד ביכולת שלנו. המשחק הביתי יהיה הכי חשוב. נרצה להשיג ניצחון גדול ככל האפשר. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ויהיו מאחורינו 60 אלף צופים שיתנו לנו עידוד מאסיבי".

 

על היריבה הישראלית יש לו מחמאות: "ראיתי כמה משחקים שלהם וזו נראית קבוצה שקשה להכניע אותם. צריך סבלנות נגדם ואם נוכל לנצח נהיה מאושרים. לבאר שבע יש מנטליות של מנצחים מאז שהם זכו באליפות. הם הגיעו לאולימפיאקוס ולא ספגו וזה אות אזהרה עבורנו. הם לא נותנים הרבה מרחב ליריבה, כך שזה תלוי בנו". 

עוד באותו נושא: ברנדן רוג'רס, מוסא דמבלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי