Sport1 Banner

קהת עשוי להגיע לב"ש, מאור בוזגלו לא ישוחרר

רועי קהת יצטרף לחבורה החוגגת?
רועי קהת יצטרף לחבורה החוגגת? | צילום: דני מרון

ברקת תסכים לשלם מיליון יורו לווינה. מחמאות לבכר: "היה גדול על היוונים"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע חגגו אל תוך הלילה את העלייה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, לאחר הניצחון 0:1 על אולימפיאקוס. במועדון צפויים להרוויח לפחות 20 מיליון ש"ח מההגעה לשלב הבתים, כאשר במקביל עדיין מתנהל מו"מ על הסכם החסות – שצפוי לגדול בעקבות הצלחת הקבוצה.

 

ההשפעות הכלכליות צפויות לעשות את שלהם, כאשר בבאר שבע יפנו בימים הקרובים לרועי קהת על מנת לצרפו לקבוצה. בצוות המקצועי יודעים כי חסר להם קשר התקפי, כאשר שחקן אוסטריה וינה עונה מצוין להגדרות אלה.

 

 

המכשול העיקרי יהיה בדמות מיליון היורו אותם יצטרכו לשלם לאוסטרים, אך במידה וברק בכר יחליט שזה השחקן שהוא מעוניין לראות במועדון, אלונה ברקת תסכים להכניס את היד לכיס. במקביל, אופציית הגעתו של ז'אורז'יניו ירדה מהפרק, מאחר ובקבוצה יתמקדו במציאת מגן זר במקומו של אופיר דוידזאדה.

 

בוזגלו. ספג שריקות בוז (דני מרון)

 

דוידזאדה עצמו ימריא לביצוע בדיקות רפואיות בגנט הבלגית, אך ישוב לקבוצה וישחק איתה בצמד משחקי פלייאוף ליגת האלופות, בעוד הצוות הרפואי ינצל את הזמן למציאת מגן חדש בעל שיעור קומה.

 

מאור בוזגלו לא שותף במשחק,  ואף זכה לשריקות בוז צורמות כאשר קם להתחמם, לא צפוי לעזוב את הקבוצה. באר שבע מבינים שהשתתפות בשלב הבתים במסגרת אירופית מצריך סגל רחב, ובשלב זה הצוות המקצועי מבין שאין בקבוצה אין שחקן קו טבעי מלבד טוני וואקמה, ועזיבתו של הישראלי תקצר משמעותית את הרוטציה.

 

בכר. "הקפיץ את ב"ש לרמות האלה" (דני מרון)

 

לגבי וואקמה עצמו, במועדון מבינים שהיכולת שלו בצמד המשחקים האחרון העלתה את המניות שלו בקרב הקבוצות באירופה, אך כרגע  הצוות המקצועי מסרב לשחררו.

 

בקבוצה ציינו לשבח את בכר ואמרו: "ברק פשוט מדהים. לאורך 180 דקות הוא היה גדול על המאמן הספרדי. אין ספק שהוא זה שהקפיץ אותנו לרמות האלה".

עוד באותו נושא: אופיר דודיזאדה, רועי קהת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי