Sport1 Banner

פפ: רוצה שאוהדים יגידו "וואו" על הסגנון בסיטי

| צילום: Getty

המנג'ר לקראת מוקדמות האלופות. וגם: הנתון שצריך לגרום לקהל לאופטימיות

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שפפ גווארדיולה הדריך קבוצה במוקדמות ליגת האלופות – את ברצלונה כמובן – הוא סיים את העונה עם טרבל חלומי. ביום שלישי המנג'ר המוערך וקבוצתו החדשה, מנצ'סטר סיטי, יפתחו את המסע לבתים במשחק חוץ מול סגנית אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט, והסיטיזנס מקווים שהתוצאות הסופיות של העונה יהיו דומות לאלו שהשיג פפ ב-2008/9.

 

"ראיתי את סטיאווה ומאוד התרשמתי", פתח הקטאלוני במילות נימוסים את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "אבל לנו יש משימה והיא להבקיע (שערי חוץ) ולעלות שלב. אנחנו מכוונים לזכיה בליגת האלופות".

 

 

יאיא טורה, מהכוכבים הגדולים של סיטי בשנים האחרונות, נותר פעם נוספת מחוץ לסגל של גווארדיולה. המאמן התייחס לכך ואמר: "טורה מתאמן מצוין, אבל לא ראיתי אפשרות לכך שישחק ולכן העדפתי להותיר אותו מחוץ לסגל כדי שימשיך לעבוד במנצ'סטר".

 

שתי הקבוצות הקודמות של פפ – ברצלונה ובאיירן מינכן – שיחקו כדורגל בסגנון מאוד ייחודי, ואוהדים רבים ברחבי העולם התחברו אליו. הוא מקווה לעשות את אותו דבר גם באנגליה. "המטרה הראשונה שלנו היא לשחק טוב ולגרום לאוהדים לומר לעצמם 'וואו, אני אוהב איך שהקבוצה שלי משחקת'", הדגיש המאמן.

 

בנוסף לקשר נבחרת ספרד לשעבר, דיבר גם בלם הרכש ג'ון סטונס. "זה היה הזמן הנכון עבורי להתקדם ולהגיע מאברטון למועדון בצמרת העולמית שמתמודד על כל התארים ובנוסף לעבוד עם המאמן הטוב בעולם", סיפר שחקן ההגנה היקר בתולדות הכדורגל האנגלי.

 


פפ ואגוארו, ישיגו מקדמה ברומניה? (gettyimages)

עוד באותו נושא: ג'ון סטונס, פפ גאוורדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי