Sport1 Banner

פלגריני: "אנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות"

פ.ס.ז' לא עשו הרבה. דה בריינה חוגג עם אגוארו
פ.ס.ז' לא עשו הרבה. דה בריינה חוגג עם אגוארו | צילום: AFP

סיטי גברה על פ.ס.ז' ועלתה לחצי גמר האלופות. זלאטן היה חלש והתנצל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הוכיחה שלפרמייר-ליג יש מה למכור, כשעלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר האלופות אחרי ניצחון 0:1 באיתיחד על פ.ס.ז', שהשלים 2:3 בסיכום שני המשחקים. המנג'ר מנואל פלגריני אמר שלא אכפת לו נגד מי ישחק בחצי הגמר, גם לא נגד באיירן מינכן אותה מאמן פפ גווארדיולה שיחליף אותו בקיץ.

 

"מה שחשוב שעברנו את פ.ס.ז' ושיחקנו כדורגל התקפי", אמר בסיום הצ'יליאני. "זה הישג ענק למועדון, לא רק להיכלל בין ארבע הגדולות של אירופה, אלא גם סגנון המשחק ההתקפי שלנו אותו לא נשנה. הרבה חשבו שנשחק על תיקו, אבל מההתחלה חשבנו ללכת בגדול כמו קבוצה גדולה".

 

 

פלגריני בן ה-62 סגר חשבון עם אלה שחשבו שהוא לא מאמן מספיק גדול להוליך את הסיטי להצלחות. "אף פעם לא הבנתי את הביקורת שיש נגדנו באלופות. התקדמנו השנה. אני בהחלט מאמין שאנחנו יכולים לזכות בתואר הזה".

 

סגר חשבון. פלגריני (AFP)

 

כצפוי, העיתונים האנגלים חגגו עם הסיטי את ההעפלה. ה"אקספרס" כתב: "יורו קינג קווין", ה"מירור": "אובר דה בלו מון", העיתון "דיילי מייל": "K המיוחד". 

 

קווין דה בריינה שכבש את שער הניצחון היפה אמר: "הרגשה נפלאה. אנחנו בחצי והכל יכול לקרות. יהיה לנו משחק קשה נגד כל קבוצה נגדה נשחק כמו שהיה קשה נגד פ.ס.ז'. לשמחתי הם לא עשו הרבה נגדנו והגיע לנו לעלות". השוער ג'ו הארט שהיה מצוין בשני המשחקים נגד פ.ס.ז': "לילה ענק עבורנו. עבדנו קשה מאוד מתחילת המפעל הזה".

 

אוהדי הסיטי לא פספסו את ההזדמנות להקניט את זלאטן איברהימוביץ', שלפי הפרסומים הצהיר שהוא יהיה מוכן להגיע למנצ'סטר יונייטד אם לואי ואן חאל יעזוב. אם יחתום הוא ירוויח 400 אלף ליש"ט לשבוע. השבדי הגיע לשתי הזדמנויות אך ג'ו הארט עצר אותן בבעיטות חופשיות, נוסף לשער שלו שנפסל בטענת נבדל מוצדקת. האוהדים השוו אותו אתמול לאנדי קארול ושרו לו שירים לא מחמיאים.

Wednesday's Daily Mirror back page:
Over the Blue Moon#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mcfcpic.twitter.com/0lQ1dPptMu

— Nick Sutton (@suttonnick) April 12, 2016

 

"פ.ס.ז' לא קלטה שהיא ברבע הגמר"

פ.ס.ז' עם כל ההשקעה שלה, עדיין לא הצליחה לעבור את רבע גמר ליגת האלופות. המאמן לורן בלאן נשמע מיואש: "אני מאוכזב וכועס. סיטי הפתיעה אותנו בדרך החיובית בה שיחקה. אני לוקח על עצמי את הכישלון. חסרנו שחקנים חשובים, אבל זה לא תירוץ".

 

"אנחנו צריכים עכשיו לחשוב מה הלאה", הודה הנשיא נאסר אלחאליפי: "יש תירוצים שאפשר להשתמש בהם בגלל המורחקים בלז מטוידי ודוויד לואיז וגם הפצועים שחסרו. אני לא חושב שזה סוף הדור הנוכחי. נחשוב מה לעשות הלאה".

 

אולי לא כדאי לשכנע את זלאטן להישאר? (gettyimages)

 

במחנה הצרפתי דויד ז'ינולה ששימש כפרשן ה-BT ספורט מתח ביקורת קטלנית על פ.ס.ז' ולורן בלאן: "אני מאוכזב מהיכולת והגישה של פ.ס.ז' למשחק. הם לא דחפו מספיק חזק. זה היה נראה שהם באו להעביר את הזמן ולהתמסר בלי מטרה. הם לא קלטו שזה רבע הגמר, שהם נגד הסיטי. לא הבינו שהם חייבים לכבוש כדי לעלות".

 

העיתון ל'אקיפ פרסם את כותרת השער העצובה "איזה פיאסקו", וקרא לראשי המועדון לבחון מחדש את רצונם להשאיר את זלאטן עונה נוספת, לאחר שלטענת עורכי העיתון השבדי לא מסוגל לסחוב את הקבוצה בליגת האלופות. איברהימוביץ' היה השחקן הראשון שירד לחדר ההלבשה, הייתה לו הופעה שירצה לשכוח. הוא נכנס הכי הרבה פעמים לנבדל (3), היה ראשון עם המסירות הלא מדויקות (19 אחוז), והתנצל ברשתות החברתיות: "אני מבקש סליחה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי