Sport1 Banner

ניר ביטון מבקר אצל מסי וסוארס: "ננסה להפתיע"

ביטון מול מסי. לא מפגש ראשון שלהם העונה
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

שווי של 323 מיליון ליש"ט מפריד בין בארסה לסלטיק. בכמה מוערך הקשר?

(גודל טקסט)

ברצלונה רוצה לשכוח את ההפסד המפתיע לעולה החדשה אלאבס (2:1) ולפתוח דף חדש עם ניצחון מרשים בליגת האלופות, אחרי שבעונה שעברה לא הצליחה להגן על תוארה.

 

הקטלונים יפתחו הערב במשחק בית מול סלטיק בשורותיה יפתח ניר ביטון, שבדרך לשלב הבתים עקפה כזכור את הפועל באר שבע. הבשורה הגדולה היא חזרת הטרידנט להרכב של לואיס אנריקה, אחרי שבהפסד בשבת האחרונה רק ניימאר פתח ואילו לואיס סוארס וליאו מסי זכו למנוחה ונכנסו רק במהלך המחצית השנייה, למעט מדי דקות ומאוחר מדי עבור הקבוצה.

 

 

ברצלונה וסלטיק נפגשו בשנים האחרונות בליגת האלופות וגם בקיץ האחרון ניצחו הקטלונים את הבויז 1:3 במשחק הכנה, ובסקוטלנד כבר מכירים היטב את בארסה. לפי חישוב שעשו ב-"סקוטיש דיילי מייל", בין הקבוצות מפריד שווי של 323 מיליון ליש"ט, כאשר ניר ביטון הוערך ב-700 אלף ליש"ט, אבל זה המחיר עליו שילמו בסלטיק וכיום הוא מוערך בסכום גבוה יותר. 

 

ביטון ומסי בקיץ. לא מפגש ראשון ולא שני שלהם (Gettyimages)

 

נתון מדהים שהוצג היום הראה כי מסי, סוארס וניימאר כבשו בשנתיים האחרונות 83 אחוזים משערי ברצלונה באלופות – נתון מדהים כשמדובר ב-44 שערים מתוך 53. בעונת 2014/15, בה זכתה בארסה בתואר, כבשו ליונל מסי וניימאר 10 שערים כ"א וסוארס הוסיף שבעה – כלומר 27 שערים מ-31 שהובקעו מהווים 87 אחוז ב-13 משחקים. בנוסף למסי ולסוארס, גם השוער מארק-אנדרה טר שטגן התאושש מפציעה ויפתח במקום סילסן.

מנג'ר סלטיק ברנדן רוג'רס סרב להמעיט מערכה של ברצלונה והבהיר: "אנחנו לא שייכים אפילו לאותו כר דשא, אבל אנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה. אני יודע שאף אחד לא נותן לנו צ'אנס הכי קטן ואני מכבד זאת, אבל סלטיק מועדון ענק שאין לו את המקורות הכספיים שיש לקבוצה כמו ברצלונה – ועדיין אסור שזה יפריע לנו לנסות לפחות".

 

על לואיס סאורס אמר: "סוארס אחד האנשים הכי טובים שאתה יכול לפגוש. בחור מאוד צנוע שעובד ללא לאות במקצוע שלו. הוא הגיע לקבוצה ברמה עולמית ועשה אותה טובה יותר. ברצלונה לא אותה קבוצה בלעדיו וזה אומר עד כמה הוא שחקן ענק". 

 

סוארס ורוג'רס. ברצלונה לא אותה קבוצה בלעדיו (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ברנדן רוג'רס, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי