Sport1 Banner

מנואל פלגריני: טורה לא ישחק מול ריאל מדריד

טורה. לא ישחק גם בליגה
טורה. לא ישחק גם בליגה |

מאמן סיטי לקראת המשחק בליגת האלופות: "לא מתכוון להתגונן, רונאלדו לא מפחיד"

(גודל טקסט)

יאיא טורה לא ישחק מחר (שלישי) מול ריאל מדריד בחצי גמר האלופות באיתיחד (21:45), כנראה. "טורה לא ישחק מחר, אני חושב", אמר מנואל פלגריני במסיבת העיתונאים לפני המשחק. "הוא עדיין לא החלים מהפציעה בשריר".  הוא נפגע בניצחון האחרון של סיטי מול סטוק (0:4) ופלגריני בוודאי מצטער על ששיתף אותו במשחק בו הניצחון של הסיטי הושג בקלות.

 

טורה נבדק אתמול, אבל הכוונה לבדוק אותו שוב כדי לקבוע את חומרת הפציעה. אם מדובר רק בקשיון שרירים הוא יוכל לחזור לשחק תוך כמה ימים. "אני לא חושב שהוא יהיה בסגל מול סאות'המפטון ביום ראשון", הוסיף המאמן.

 

 

הצ'ילאני הוותיק יופיע רק בפעם השנייה במעמד המכובד, לאחר שהוביל שהפסיד עם ויאריאל בחצי בגמר מול ארסנל ב-2006: "אני מעדיף לא לחשוב על העבר, נכון שכבר הייתי בסיטואציה דומה עם ויאריאל, אך מדובר בקבוצה שונה".

 

פלגריני. "כדי לנצח, צריכים לשחק כקבוצה" (gettyimages)

 

"אני לא מתכוון להתגונן כדי להגיע לגמר, תמיד התגאיתי בעובדה שהעמדתי קבוצות שמשחקות טוב ומנסות לנצח. רונאלדו? הוא שחקן טוב מאוד, אבל אנחנו צריכים לחשוש מכל ריאל מדריד, לא רק משחקן אחד. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה".

 

"אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות ביותר בכל הזמנים", הוסיף וינסנט קומפני, "אבל נהיה חייבים את האוהדים לצדנו. קשה להגיע לשלב הזה, אבל אם נשחק את המשחק שלנו, יהיה משחק שקול. ההעפלה לחצי הגמר היא הישג משמעותי עבור המועדון, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה ורוצים להעפיל לשלב הבא".

 

קומפני. "מקווה שדה בריינה יהיה הנשק הסודי שלנו" (gettyimages)

 

"אני מקווה שקווין דה בריינה יהיה הנשק הסודי שלנו וייתן מחר את המשחק הטוב בקריירה שלו. זה חשוב בשבילו אבל גם בשבילנו כקבוצה, הוא יוצר הרבה בעיות ליריבה".

 

על הכישלון בליגה לעומת ההצלחה באירופה: "אנחנו שומרים על חיוביות, ההעפלה לחצי הגמר הרימה את הרמה שלנו בפרמייר-ליג ונתנה לנו משהו לשאוף אליו לקראת סיום העונה. אני חושב שהחבר'ה מאחורי הקלעים עושים עבודה טובה. התקדמנו בכל שנה שהייתי פה, וזה אחד הדברים שאני הכי גאה בהם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי