Sport1 Banner

לורן בלאן: סיטי לא מהעלית של הכדורגל האירופי

בלאן. הפרמיירליג לא ברמה הראשונה
בלאן. הפרמיירליג לא ברמה הראשונה | צילום: Gettyimages

מנג'ר פ.ס.ז' תקף את יריבתו באלופות. נאסרי: "הם לא היו מנצחים את סטוק"

(גודל טקסט)

באנגליה כועסים על מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, שמתח ביקורת על הפרמיירליג וטען שהיא ליגה ברמה שנייה באירופה. ה"מירור" קרא הבוקר (רביעי) לשחקני מנצ'סטר סיטי להראות למי שהיה בלם מנצ'סטר יונייטד שלא יורקים לבאר ממנה שתה.

 

העיתון ציטט את בלאן שאמר: "מנצ'סטר סיטי היא לא בעלית של הכדורגל האירופי". בתגובה לדברי סמיר נאסרי שפ.ס.ז' לא היתה זוכה באליפות בפרמיירליג ולא היתה מסוגלת להתמודד גם מול קבוצות כמו ווסטהאם וסטוק הגיב בלאן: "סטוק זה קבוצה שמשחקת בימי שני (הימים הנחותים של קבוצות שלא משחקות באירופה). אנחנו למזלנו לא נאלצים לשחק בימים כאלה. אנחנו משחקים נגד הגדולות באירופה באיירן מינכן וברצלונה ואפשר להוסיף גם את ריאל מדריד".

 

 

בלאן שהתרגז על העקיצות של נאסרי שטען, כי ברצלונה היתה זוכה בפרמיירליג, אבל לא פ.ס.ז', אמר: "אולי הליגה הצרפתית קצת משעממת, אבל אם הפרמיירליג כל כך תחרותית איך אתם יכולים להסביר לי שמתוך שמונה קבוצות אחרונות בגביעי אירופה יש רק נציגה אנגלית אחת? אולי הם הגיעו לשלב הבא רק במונחים של עייפות בגלל שבמארס ואפריל הם כבר סחוטים מהעונה הארוכה. אולי הליגה האנגלית חזקה יותר, אבל היא לא החזקה באירופה. צריך למצוא איזון לקבוצות שלה. אולי אני טועה, אבל אני לא רואה הרבה אנגליות שיזכו בתואר ב-4-6 השנים הבאות".

 

שער "הדיילי מירור"

 

האנגלים יכולים להתנחם אחרי העקיצות האלה בכך שיש עוד שחקני צמרת שבוחרים בהם. למשל קווין דה בריינה גילה שהיתה לו הצעה מפ.ס.ז', אבל העדיף את הליגה האנגלית ואת מנצ'סטר סיטי והוא לא מצטער. דה בריינה שחזר מפציעה רק במשחק האחרון הוא המבשל השני בליגה עם 12 בישולים אחרי מסוט אוזיל וכבש 13 שערים". בלאן אמר שדה בריינה אכן מדאיג אותו לא פחות מאגוארו. דה ברייה מצידו החמיא לזלאטן איברהימוביץ', אבל עם עקיצה: "הוא שחקן גדול. יש לו את האופי שלו, אבל הוא תמיד אמיתי".

עוד באותו נושא: לורן בלאן, סמיר נאסרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי