Sport1 Banner

טורס: נמות אחד בשביל השני, יהיה כמו שדה קרב

צריכים לנצח קבוצה כמו באיירן. טורס במסיבת העיתונאים
צריכים לנצח קבוצה כמו באיירן. טורס במסיבת העיתונאים | צילום: gettyimages

אתלטיקו ובאיירן מתכוננות לגומלין. פפ: "לא יהיו לנו תירוצים אם נפסיד"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד נערכות לגומלין חצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45), אחרי ה-0:1 הדחוק של הספרדים במשחק הראשון מהשער הנפלא של סאול ניגס. שתי הקבוצות ערכו את האימונים המסכמים שלהן על הדשא שבאליאנץ ארנה, שתארח את המשחק הקריטי.

 

לרשות אתלטיקו מדריד יעמדו ארבעת הבלמים, לאור העובדה שדייגו גודין וסטפן סאביץ' נעדרו מהניצחון הדחוק על ראיו וייאקנו ביום שבת. למרות זאת, המאמן דייגו סימאונה מסרב לחשוף אם הבלם האורוגוואי ישחק: "יש לנו ארבעה בלמים מצויינים", הדגיש במסיבת העיתונאים.

 

 

המאמן המשיך כהרגלו להפציץ: "העבודה שעשינו בארבע וחצי השנים האחרונות משתלמת באיטיות. יש לנו רוח קבוצתית נהדרת, ואנחנו מסתמכים על ההצלחות שהיו לנו. כל משחק ברמות האלה הוא קשה, אנחנו יודעים איזו קבוצה חזקה באיירן".

 

המשחק הראשון התנהל בצורה שמתאימה לאתלטיקו. סימאונה (AFP)

 

"אני תמיד לחוץ לפני כל משחק, מהבחינה הזאת אין שום הבדל בין המשחק במינכן למשחק אחר", הודה "צ'ולו". "אני רוצה לנצח ואני רוצה שנשחק כדורגל. במשחק הראשון שיחקנו בהתאם לצורה שמרגישה טוב עבורינו. במינכן נוכל כולם לראות עד כמה שתי הקבוצות חזקות".

 

"אנחנו אחת הקבוצות הטובות באירופה ואנחנו צריכים לנצח קבוצות כמו באיירן", הצהיר פרננדו טורס, שנמצא בכושר טוב לאחרונה. "אנחנו נהנים לעבוד ונהנים מכל משחק, אנחנו מוכנים למות אחד מהשני, מבחינתנו המשחק יהיה שדה קרב. לפנינו משחק קשה".

 

גאבי הוסיף: "אנחנו נשחק נגד קבוצה נהדרת, באיירן היא אחת הקבוצות החזקות ביבשת. יהיה משחק דומה למשחק הראשון, משחק צמוד ומאבק. נגיע לנצח את המשחק, אבל יהיה קשה". לא פחות מ-2,800 אוהדים צפויים לדחוף את הקולצ'ונרוס באצטדיון.

 

#Gabi: "Tomorrow we face a fantastic opponent. #FCBayern are one of the strongest teams." #FCBAtletipic.twitter.com/WyAytIQsDl

— FC Bayern English (@FCBayernEN) May 2, 2016

בואטג יפתח בהרכב?

גם אצל המארחת יש חוסר וודאות לגבי מרכז ההגנה. הבלם ג'רום בואטג שב אחרי פציעה של שלושה חודשים ושיחק 68 דקות ב-1:1 עם מנשנגלדבאך ביום שבת, והוא נמצא בתמונת ההרכב.

 

"ברור לחלוטין שאני לא באותה רמת משחק שהייתי לפני הפציעה", אמר בואטנג בסיום המשחק, והתייחס לגומלין נגד אתלטיקו: "כמובן שאני יכול לשחק. אני אעשה את המקסימום כדי להחלים". גווארדיולה עצמו גם התייחס לבלם ואמר שהכל פתוח בנוגע למקומו בהרכב הפותח.

 

פרנק ריברי עדיין לא כשיר ב-100% בשל פציעה בגבו והוא נמצא בספק למשחק. אריאן רובן הפצוע גמר את העונה ויישב ביציע. הקפטן פיליפ לאם התחייב שהאוהדים יראו קבוצה: ש"במאת האחוזים רוצה להגיע לגמר, ותעשה הכל בשביל להפוך את התוצאה עם התמיכה של האוהדים".

 

שניהם בסימן שאלה. בואטנג וריברי (AFP)

 

"אנחנו מודעים לנקודות החוזקה שלנו, ולא יהיו לנו תירוצים אם נפסיד", הדגיש לפני המשחק המאמן פפ גווארדיולה. "קשה לשחק נגד אתלטיקו וכבר ראינו את זה. יהיה קשה מאוד, הם משחקים קרוב מאוד אחד לשני וסוגרים מרחקים, אבל אנחנו ננסה לכפות את סגנון המשחק שלנו. אם נשחק באותה אגרסיביות שבה ארתורו וידאל שיחק בשבוע שעבר, ננצח".

 

"זו הפעם השלישית ברציפות שלנו בחצי גמר ליגת האלופות", ציין המאמן הספרדי, והתייחס לעובדה שבשלוש שנותיו במועדון הוא הגיע לפחות לשלב הזה. "אנחנו זקוקים להופעה, כל חצי גמר הוא קשה. זה היה אסון נגד ריאל מדריד, וגם לא היינו מוכנים נגד ברצלונה. הפעם יש לנו שחקנים כשירים ואנחנו מוכנים מאוד למשחק".

 

"Pep, you've had a shave. Do you think that will have an influence?"
"No."
You don't say… #FCBAtletipic.twitter.com/K9dhZZ6SZO

— FC Bayern English (@FCBayernEN) May 2, 2016

"יש לנו מוטיבציה לעשות את המקסימום, אנחנו נואשים לעשות את זה ולהגיע לגמר במילאנו", אמר השוער מנואל נוייר. "אנחנו יודעים שכל האוהדים מאחורינו ב-100%, התמיכה שלהם מקלה עלינו. צברנו הרבה ניסיון בשנים האחרונות וזה יעזור לנו. יש לנו 90 דקות למחוק תוצאה של 0:1".

 

"כמובן שלאתלטיקו יש יתרון, אבל אנחנו נשחק באינטנסיביות מהרגע הראשון", הדגיש חאבי מרטינס. "קשה לכבוש נגד אתלטיקו, אבל יש לנו חלוצים מהחלוצים הטובים באירופה. יש לנו שחקנים טובים בכל עמדה, יש לנו את האוהדים שלנו ואנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לנצח. אתלטיקו התקדמה בצורה מדהימה, הם תמיד מרוכזים וממוקדים בכל משחק, גם בליגה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי