Sport1 Banner

חסה: לא אהיה המחליף של קבאני. רוצה לשחק

חסה. עד שפתח
חסה. עד שפתח |

לא שקט בפ.ס.ז' לפני מפגש האלופות עם ארסנל. לוקאס: "יכולים לזכות"

(גודל טקסט)

לא שקט בעיר האורות. פאריס סן ז'רמן לא הצליחה לנצח בשני המחזורים האחרונים בליגה, ספגה שלישייה ממונאקו בשבוע שעבר וביום שישי סיימה ב-1:1 ביתי מול סנט אטיין, וכעת הרמה עולה ובליגת האלופות היא תארח כבר מחר את ארסנל במחזור הפתיחה.

הקשר הברזילאי לוקאס מורה, שתחת אוניי אמרי הפך לשחקן הרכב, אמר בראיון לקראת המשחק מול התותחנים: "מצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו כולם מוכנים ודרוכים לקראתו. אפילו במהלך המשחק נגד סנט אטיין היה קשה שלא לחשוב על ארסנל".

הקשר נשאל על השינויים שביצע אמרי לעומת לורן בלאן שעזב והודה: "השנה אנחנו עושים דברים קצת אחרת. יש לנו מספיק איכויות כדי להצליח ולהגשים את החלום, אין סיבה שלא נזכה בליגת האלופות".

לוקאס מורה. "אין סיבה שלא נזכה בליגת האלופות" (AFP)

בניגוד לברזילאי, חסה רודריגס שנרכש מריאל מדריד בקיץ האחרון הודה בסוף השבוע כי הוא לא מוכן להמשיך במצב הקיים בו הוא משמש מחליף לקבאני. ביום שישי הוא פתח, אבל היה המוחלף הראשון ובמקומו נכנס קבאני שחזר מאוחר ממשחקה של נבחרת אורוגוואי. 

"קבאני שחקן נהדר, אבל אני לא שחקן מחליף. כולנו צריכים להילחם על מקום בהרכב, אבל הגעתי לכאן כדי לשחק בכל משחק. ידעתי שיש בפאריס שחקנים מעולים, אבל אני אוהב שדברים מסתדרים במהרה. כעת הזמן שלי להוכיח שאני ראוי להיות שחקן הרכב", הבהיר חסה.

עוד באותו נושא: חסה רודריגס, לוקאס מורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי