Sport1 Banner

ונגר: הביטחון עולה מכל ניצחון, הרגליים על הקרקע

|

המנג'ר רשם את הניצחון ה-100 שלו בתותחנים. לאוזיל יש כבר שישה שערים בצ'מפיונס

(גודל טקסט)

ארסן ונגר שוב עובר ימים יפים בארסנל בזכות מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס. אתמול רשמו התותחנים ניצחון ענק על לודוגורץ 0:6 באמירויות שמצטרף ליכולת הטובה שלהם בליגה. 

המנג'ר הצרפתי רשם את הניצחון ה-100 שלו באלופות עם ארסנל מאז הצטרף למועדון ב-1996 ומסוט אוזיל רשם מחצית שנייה מדהימה עם שלושה שערים ובישול אחד (והיה לו אחד נוסף במחצית הראשונה).

התותחנים רשמו ניצחון 31 מ-40 באמירויות באירופה. אוזיל במקום השלישי בכובשי השערים בליגת האלופות אחרי ליונל מסי עם 6 ואדינסון קבאני 4. 

"אנחנו חייבים לשמור על הרגליים על הקרקע", אמר ונגר בסיום למרות הניצחון השביעי ברציפות של ארסנל בכל המפעלים, "הביטחון שלנו עולה אחרי כל ניצחון, אבל בואו לא נגיע למסקנות נמהרות. יש לנו סגל חזק, אבל הדרך היחידה להצלחה היא להגיע מפוקסים למשחק הבא". המפגש הבא של ארסנל לא אמור להוות בעיה: בבית בליגה נגד מילדסברו באמירויות.

אוזיל אמור להאריך חוזה בקרוב (Getty)

בתקשורת שוב התפרסמו ידיעות כי אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס החליטו להישאר בארסנל וצפויים להאריך את חוזיהם בקבוצה לשנתיים נוספות. "הטיימס" העריך שאוזיל דורש 150 אלף ליש"ט לשבוע. אגב, אוליבייה ז'ירו, האמור לחזור אחרי פציעה של חודש, עלול לעצור את התפוקה הנהדרת של אוזיל, שקיבל בגלל היעדרו מקום חופשי יותר לתנועה במגרש בעיקר בהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי