Sport1 Banner

דאנדלק בפלייאוף, גם אפואל ניקוסיה עלתה

דייויד מקמילן
דייויד מקמילן | צילום: AFP

האירים עשו סנסציה עם 0:3 על באטה. הקפריסאים סיפקו דרמה והעפילו

(גודל טקסט)

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות סיפק הערב (רביעי) לא מעט דרמות. אפואל ניקוסיה הביסה 0:3 את רוזנבורג והצליחה למחוק 2:1 עמוק בתוספת הזמן. דאנדלק האירית הדהימה את באטה בוריסוב ותהיה גם היא בשלב הפלייאוף לראשונה בתולדותיה.

 

 

דאנדלק – באטה בוריסוב 0:3 (1:3 בסיכום)
היסטוריה לאלופת אירלנד הצנועה שמגיעה מאצטדיון של 4,500 מקומות בלבד. אחרי הפסד במשחק בבלארוס אף אחד לא ציפה לכזו סנסציה אך דייויד מקמילן עם צמד (44, 59) ורוברט בנסון (90) הקפיצו את האירים מרחק שני משחקים מחלום שלב הבתים באלופות.

 

הכוכב האדום – לודוגורץ 4:2 (6:4 בסיכום)
אחרי 2:2 במשחק הראשון הדרמה חזרה על עצמה גם בסרביה. מיצ'ל דונאלד ההולנדי נתן יתרון (17) לסרבים אך ג'ונתן קאפו ו-וונדרסון הברזילאים השלימו מהפך לפני שלואיס איבאנס איזן. המשחק הלך להארכה שם וונדרסון המשיך ללהוט עם שערים בדקות ה-92 וה-97 והקפיץ את הבולגרים לפלייאוף. אקס הפועל תל אביב, לוקאס סאשה יכול לחייך לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-101.

 

אפואל ניקוסיה – רוזנבורג 0:3
הקפריסאים הפסידו במשחק הראשון בנורבגיה 2:1 והיו צריכים שער אחד בלבד על מנת לעלות אבל שמונה דקות קסומות נתנו אות לחגיגות ב-GSP.

 


חגיגות גדולות בקפריסין

 

ג'יאניס ג'יאניוטאס נתן 0:1 בתוספת הזמן והקפיץ את היציעים, רוזנבורג כולה יצאה קדימה כשהשופט הוסיף 9 דקות. בדקה ה-97 ואנדר הברזילאי סגר עניין ואחרי זה תומאס דה ויסנטי הוסיף שער משלו כדי לקבוע 0:3 מוחץ.

 

יתר התוצאות:
דינמו טביליסי – דינמו זאגרב 1:0 (3:0 בסיכום), קרבאח – ויקטוריה פלזן 1:1 (3:2 בסיכום)

עוד באותו נושא: אפואל ניקוסיה, דאנדלק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי