Sport1 Banner

בראון עשוי לפתוח במשחק ביוון, לוסיו רחוק מלהרשים

לוסיו מרניאו
לוסיו מרניאו | צילום: אודי ציטיאט

באולימפיאקוס חוששים מהפועל ב"ש. אוגו הגיב על הפרסומים: "לא מוטרד"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת משחק ליגת האלופות ביום רביעי ביוון מול אולימפיאקוס, והמאמן ברק בכר שוקל שני מערכים אפשריים למשחק החוץ.

 

אלופת ישראל תחסר שניים משחקניה החשובים ביותר, שיר צדק ואובידו חובאן, ובצוות המקצועי בנגב שוקלים לפתוח עם וובה בראון בקישור האחורי במקומו של ראדי ולשמור על המערך הקיים.

 

 

האפשרות השנייה היא לשחק עם שלושה בלמים ולסמוך על שיתוף הפעולה בין מיגל ויטור, וויליאם סוארס ולואי טאהה. במצב כזה ראדי יפתח בקישור לצד מליקסון, וואקמה ואוגו שיהיה האחורי מביניהם.

 

בגזרת הרכש, בבאר שבע לא התרשמו עד כה יותר מדי מהחלוץ הברזילאי לוסיו שהצטרף לפני כשבוע. בקבוצה ציינו: "מדובר בשחקן שונה שירחיב את המגוון בהתקפה, אבל לא יודעים אם זה שחקן שיכול להביא אותנו לליגת האלופות".

 

בתוך כך, במועדון הכחישו את הדיווחים לפיהם ג'ורדי קרויף שוחח עם ג'ון אוגו על אפשרות צירופו למכבי ת"א וכי השניים נפגשו במקרה באירוע בנמל תל אביב בסוף השבוע.  עם זאת, בב"ש טוענים גורמים כי הפוסט של אוגו הגיע כתוצאה משיחה בינו לבין חברו במכבי ת"א, נוסא איגיבור. אוגו, שזכה להצעה לחדש את חוזהו, נעלב מהשכר שהוצע לו לעומת הכסף הגדול יחסית שמרוויח חברו הניגרי בקריית שלום.

הבוקר הקשר כבר פרסם הודעה חדשה (מסך)

 

בתגובה לדיווחים השונים, פרסם היום הקשר פוסט חדש בחשבון האינסטגרם וכתב: "אני לא מוטרד מכל הבלה בלה בלה שנכתב בתקשורת. יש לי חלום לנצח וכולי מרוכז במשחק ליגת האלופות ברביעי".

 

אולימפיאקוס מכרה 4,000 כרטיסים בלבד, חשש מבאר שבע

באולימפיאקוס מצפים לאצטדיון מלא ביום רביעי מול הפועל באר שבע במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, למרות שנמכרו עד כה 4,000 כרטיסים בלבד.

 

באצטדיון קאראיסקאקיס בפיראוס, המכיל 33,000 מושבים, צפויים להיות גם למעלה מאלף אוהדים של הפועל באר שבע, שחלקם הקדימו ונמצאים זה עתה בדרכם ליוון.

 

ביוון טוענים כי קיים באולימפיאקוס חשש שקל מהמפגש מול ברק בכר ושחקניו, בעיקר לנוכח העובדה כי אולימפיאקוס מתקשה עד כה במשחקי ההכנה ובמועדון טוענים כי הם רחוקים מלהיות מוכנים למשחקים ברמה גבוהה.

 

אוהדי הפועל ב"ש, כך נראה הכרטיס למשחק (ספורט24)

 

בבירת הנגב האוהדים דווקא עומדים בתור לרכישת כרטיסים

 

החלוצים אלחנדרו דומינגס מארגנטינה ואלן פולידו ממקסיקו שלא כשירים במאת האחוזים, ערכו אימונים קלים בסוף השבוע ובמועדון מקווים כי יצליחו להכשירם להתמודדות.

 

עורך העיתון היווני "ספורט טודיי", ג'ורג' מזיאס, אמר לספורט1: "יהיו שני משחקים קשים. באולימפיאקוס הבינו שהפועל באר שבע קבוצה איכותית ולהם יש בעיות משלהם. הקבוצה לא בכושר טוב כרגע". 

 

עוד באותו נושא: וובה בראון, לוסיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי