Sport1 Banner

"מסי סובל מכאבים, טופל באיטליה בשבוע שעבר"

מסי. רץ 7 קילומטר בלבד
מסי. רץ 7 קילומטר בלבד |

תחנת רדיו טוענת כי הארגנטיני פצוע בשבועות האחרונים. זו הסיבה ליכולתו?

(גודל טקסט)

ברצלונה בהלם, מדריד באקסטזה. ספרד חצויה אחרי שאתלטיקו העיפה את בארסה מליגת האלופות, והתהום בין הצדדים פעורה. "זה הרגע הגרוע ביותר שלי כנשיא בארסה", הכריז ג'וספ מריה ברטומאו בסיום ה-2:0 של קבוצתו בקלדרון. 

"יש לנו עונה טובה, הגענו לגמר הגביע ואנחנו עדיין ראשונים בליגה", ניסה ברטומאו למצוא נחמה. "אני מרוצה, מחר יהיה יום חדש. אתלטיקו שיחקה טוב מאוד. אנחנו עצובים וצריך להתרכז עכשיו במה שנשאר בליגה. השחקנים שלנו נלחמו, אבל אתלטיקו הייתה עדיפה". 

בבוקר שלאחר המשחק, תחנת הרדיו הספרדית "קופה" דיווחה כי הסיבה ליכולתו הרעה של ליאו מסי במשחקים האחרונים נובעת מכך שהארגנטיני סובל מפציעה בשריר בשבועות האחרונים, ולאור התקופה העמוסה במשחקים קריטיים ובהם גם משחקי נבחרת ארגנטינה, הוא העדיף להסתכן ולשחק עם הפציעה.

מסי מתקשה. הסיבה היא פציעה בשריר? (Gettyimages)

בברצלונה לא אישרו את הידיעה ולטענתם מסי משחק כרגיל בכל המשחקים וכי לא היו מסכנים אותו. "קופה" מתעקש שהידיעה נכונה ולטענתו מסי נסע בחמישי שעבר לאיטליה כדי לקבל טיפול אצל התזונאי שלו ג'וליניו פוסר.

עם או בלי קשר לפציעתו של הפרעוש, המאמן לואיס אנריקה כבר הודה במשבר: "אנחנו לא בתקופה הטובה ביותר שלנו, זו עובדה. זה הכדורגל. אנחנו חייבים לקום מזה כי יש לנו עוד שני מפעלים. מרגע שהם הבקיעו זה לא היה היום שלנו. לא הגענו למספיק הזדמנויות. אני שולח ברכות לאתלטיקו. הם שיחקו במטרה לא להיות עצבניים ויצא להם טוב. היה קשה לשחק היום על כר הדשא של הקלדרון, אבל זה לא תירוץ. אני אשם במאה אחוז כשברצלונה מפסידה". 


גרייזמן, סידר בעצמו מהפך (gettyimages)

בכלי התקשורת בברצלונה התמרמרו על כך שהשופט האיטלקי ניקולה ריצולי לא שרק לפנדל מאוחר בעקבות נגייעת יד של גאבי ברחבה. "הייתה יד, אבל אני לא יודע אם זה היה מחוץ לרחבה או בתוכה", תירץ קפטן אתלטיקו. "לפעמים נותנים, לפעמים מקפחים. עשינו מאמץ אדיר והתוצאה מוצדקת. שמרנו טוב מאוד".

יד ברורה, אבל ברצלונה עדיין ממתינה לשריקה

"הקבוצה עשתה מאמץ אדיר כדי להיות בין ארבע הגדולות באירופה", סיכם באושר כובש הצמד אנטואן גרייזמן. "זה ערב מיוחד עבורנו. אנחנו שמחים מאוד מהדרך בה שיחקנו מול קבוצה כל כך טובה כמו ברצלונה". 

בנוסף, אם היתה לכם הרגשה שברצלונה רצתה פחות מאתלטיקו מדריד – זה כנראה נכון. ליאו מסי למשל רץ רק שני קילומטרים יותר מהשוער שלו מארק אנדרה טר שטגן (4.6). מסי שכלל לא הורגש במהלך המשחק, רץ 7 קילומטר בלבד ב-90 דקות – דבר נוסף שאולי ממחיש על פציעה אפשרית. לפי הנתונים של אופ"א אתלטיקו כולה רצה 12 קילומטרים יותר מברצלונה. 

דייגו סימאונה שהפסיד שבעה משחקים רצופים ללואיס אנריקה וניצח את השמיני ואולי הכי חשוב, אמר: "הקבוצה מביאה את העבודה שאני מרגיש שהם נהנים לעשות. הסיסמה 'אף פעם לא להפסיק להאמין' מושתתת במועדון ואנחנו הופכים לחזקים בכל האספקטים של הכדורגל. נהינתי לראות איך השחקנים ירדו מכר הדשא ואיך האוהדים הגיבו לכך. שיחקנו נגד יריבה קשה, אבל עשינו עבודה טובה במשחק הראשון למרות ההפסד". 

סימאונה מנצח על התזמורת (Gettyimages)

על לוקאס אמר: "הוא שיחק טוב מאוד 180 דקות נגד ברצלונה. המטרה שלנו היתה להילחם על כל כדור ולרדוף אחריוג ם עד למקלחות אם השופט היה מרשה. אנחנו כבר שלוש שנים בצמרת של אירופה וזה צעד חשוב מאוד. אני מקווה שנעשה עוד כמה צעדים קדימה". 

ג'רארד פיקה: "נכשלנו באירופה וזה עצוב מאוד, קיבלנו מכה קשה שלא ציפינו לה, אבל אנחנו חייבים לקום מזה ולנסות לזכות באליפות ובגביע המלך. היה חשוב שלא נספוג מוקדם ואת זה הצלחנו לעשות. אחרי השער של אנטואן גרייזמן לחצנו, אבל זה היה כתוב מלמעלה שהכדור לא ייכנס. לא חושב שיש לנו מצב של עייפות פיזית. הקבוצה שיחקה טוב במשחקים האחרונים ובחצי השני היינו טובים יותר פיזית באתלטיקו".

עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, גאבי, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי