Sport1 Banner

שחקן השנה במלטה: "לא מפחד ממכבי תל אביב"

שחקני היברניאנס באימון המסכם
שחקני היברניאנס באימון המסכם | צילום: באדיבות מכבי תל אביב - האתר הרשמי

אנדרו כהן, שחקן היברניאנס: "התחזקנו בקיץ. מקווה שניתן פייט לישראלים"

(גודל טקסט)

בהיברניאנס המלטזית ישנה אופטימיות בנוגע לסיכויים שיוכלו להשיג תוצאה טובה מול מכבי תל אביב הערב (21:00), למרות שהם לא עברו סיבוב באירופה מאז 2002.

 

הקבוצה איבדה את השוער שלה הנרי בונלו שלא ישחק היום ובמקומו יעלה המחליף יורגן בורג המלטזי בן ה-20. עוד שחקן חשוב שהקבוצה איבדה הוא הברזילאי טארביי שעבר לליגה בדרום קוריאה, אבל מאמנה של הקבוצה, הסרבי ברנקו ניסביץ', אופטימי שאפשר להשיג תוצאה טובה גם בלעדיהם.   

 

 

"אני מקווה שהחלוץ החדש גילמאר הברזילאי יהווה פרטנר טוב. היתרון שלנו שההרכב יהיה דומה לזה של העונה שעברה והכוכבים אנדרו כהן (חלוץ) וקלייטון פאליה (מגן) יוליכו את הקבוצה", אמר המאמן. השחקן היחיד שייעדר מההרכב הקבוע הוא החלוץ ז'אן פול פארוג'יה, עוד מלטזי שפצוע ולא החלים. 

 

אנדרו כהן שנבחר לשחקן השנה במלטה (הכחיש שהוא ממוצא יהודי) אמר: "ההכנות שלנו למשחק נגד מכבי תל אביב נפגעו בגלל המשחק של הנבחרת בחודש שעבר. הבינלאומיים שלנו קיבלו מנוחה בגלל המשחק. אנחנו מודעים לכך שמכבי תל אביב היא אחת הקבוצות המצליחות ביותר בישראל. יש להם פוטנציאל גדול, אבל גם אנחנו התחזקנו יחסית לעונה שעברה. הסגל שלנו כבר עכשיו כמעט מושלם".

 

בשנה שעברה היברניאנס הפסידה 9:2 בסיכום שני משחקיה נגד סרפטק טרנבה, אבל כהן מאמין שהקבוצה שלו למדה את הלקח. "משחקים כאלה כבר לא מפחידים אותי. אני מקווה שניתן פייט רציני לישראלים. יהיו קטעים מסוימים שיכריעו את המשחק". כהן בן ה-34 שחתם לעוד שלוש שנים בקבוצה אמר שיפרוש אחר כך לאימון.  

עוד באותו נושא: היברניאנס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי