Sport1 Banner

חזרו לעניינים: 1:2 ליונייטד על וולפסבורג

סמולינג חוגג את המהפך באולד טראפורד
סמולינג חוגג את המהפך באולד טראפורד | צילום: Gettyimages

מאטה וסמולינג חזרו מפיגור מוקדם. צמד של רונאלדו ב-0:2 על מאלמו

(גודל טקסט)

אחרי שנה של היעדרות, ליגת האלופות חזרה לאולד טראפורד ומנצ'סטר יונייטד השיגה הערב (רביעי) את ניצחונה הראשון במפעל לעונה זו אחרי 1:2 על וולפסבורג במחזור השני של בית ב'.

 

"השדים האדומים" הפסידו במחזור הקודם לאיינדהובן (2:1), אך מאז עלו למקום הראשון בפרמיירליג וניצחו שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות: 2:3 על סאותהמפטון ו-0:3 על סנדרלנד בליגה ו-0:3 על איפסוויץ' בגביע הליגה. רגע לפני משחק החוץ הקשה נגד ארסנל (ראשון, 17:45 בספורט1 וב-HD), חניכיו של לואיס ואן חאל רשמו ניצחון בכורה בצ'מפיונס מאז ה-0:3 על אולימפיאקוס במארס 2014.

 

 

קאליגורי בדקה הרביעית העלה דווקא את וולפסבורג ליתרון מפתיע באולד טראפורד, אך איש המשחק, חואן מאטה, איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-34 ובדקה ה-53 סיפק בישול פשוט מופלא לבלם כריס סמולינג שדחק מקרוב והשלים את המהפך.

 

מאטה. גם הערב היה האיש של יווניטד (AFP)

 

וולפסבורג, שגברה במחזור הראשון על צסק"א מוסקבה 0:1, הגיעה אחרי שבוע עגום שהתחיל בחמישייה המטורפת של רוברט לבנדובסקי שהפך פיגור 1:0 במחצית לניצחון 1:5 של באיירן מינכן ונמשך בתיקו 1:1 ביתי מאכזב מול האנובר.

 

ואן חאל המשיך לתת את הקרדיט בחוד ההתקפה לצרפתי הצעיר אנטוני מרסיאל, שהיה פעלתן ושוב בלט לטובה. לצדו שיחקו וויין רוני וממפיס דפאיי, כאשר הראשון סיפק החמצת ענק במחצית הראשונה ואילו השני התקשה והוחלף. השינוי היחיד שביצע המנג'ר ההולנדי לעומת מחזור הליגה האחרון היה חזרתו של שוויינשטייגר להרכב על חשבונו של קאריק, והגרמני הוכיח כי כמו קבוצתו, גם הוא חוזר לעניינים.

 

מהלך משחק:

 

דקה 4

0:1 לוולפסבורג: קאליגורי הימם את האולד טראפורד. קרוסה הכניס כדור עומק נפלא אחרי שוולנסיה שבר את הנבדל והקשר לא התקשה מול דה חאה.


חגיגה מהירה באולד טראפורד (Gettyimages)

דקה 14

חואן מאטה ממרכז הרחבה ניסה לסובב את הכדור לפינה הרחוקה, אך דנטה התעופף והצליח עם ראשו להציל את הזאבים משוויון.

דקה 26

מרסיאל פרץ נפלא משמאל והעביר רוחב לוויין רוני, שהיה חייב לכבוש ובעט מקרוב מעל השער.

דקה 34

יונייטד משווה ל-1:1: קאליגורי, שכבש את הראשון, נגע בכדור בידו ברחבה וחואן מאטה התייצב על הנקודה הלבנה והשווה.


חואן מאטה כובש את השוויון (Gettyimages)

דקה 53

מהפך! 1:2 למנצ'סטר יונייטד: חואן מאטה עם בישול גאוני בעקב הותיר את סמולינג באחד על אחד והבלם כבש מקרוב.


הבישול הגאוני של מאטה סידר לבלם שער קל (Gettyimages)

דקה 87

רודריגס ניסה להכניע את דה חאה בבעיטה חופשית אך פספס את המסגרת.

 

מאלמו – ריאל מדריד 2:0 

 

ריאל מדריד השיגה, דיי כצפוי ניתן לומר, את שלוש הנקודות בשבדיה, אבל הבשורה הגדולה במועדון היא הצמד של רונאלדו הערב.

 

CR7 כבש כבר 501 שערים בכל המסגרות, נבחרות וקבוצות ביחד, והשתווה לראול ככובש המצטיין של ריאל מדריד בכל הזמנים עם 323 שערים. בזכות שעריו של הפורטוגלי, ריאל מדריד גם שבה למסלול הניצחונות, אחרי שנעצרה בשבת עם 0:0 מאכזב במלאגה.

 

מהלך משחק:

דקה 29

0:1 לריאל מדריד: איסקו ורונאלדו יצאו למתפרצת קטלנית, בסיומה הקשר מצא את CR7 באחד על אחד והפורטוגלי גלגל את שערו ה-500 בקריירה בכל המסגרות.

דקה 78

מאלמו נותרה בעשרה שחקנים: יוטון ספג כרטיס צהוב שני ואדום, קבוצתו תיאלץ לשחק בדקות הסיום עם שחקן פחות.

דקה 90

0:2 לריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו השני, הגיע ל-501 שערים בקריירה והשתווה לראול ככובש המצטיין של הבלנקוס בכל המסגרות וכל המפעלים עם 323 שערים.

 

הרכבים:

 

מאלמו: ווילנד, טינרהולם, יוטון (הורחק, 78), בנגטסון, ארנאסון, לוויצקי, אדו, רודיץ' (איקרם 67), ברגט, דיורדיץ' (קרבאליו 81), רוזנברג

 

ריאל מדריד: נבאס, וראן, נאצ'ו, קרבחאל, ארבלואה, קובאצ'יץ' (ואסקס 73), קסמירו, קרוס, רונאלדו, איסקו (צ'רישב 83), בנזמה (מודריץ' 68)

 

רונאלדו. 501 שערים בקריירה ומספר זהה לשל לראול בבלנקוס (AFP)

 

צסק"א מוסקבה – פ.ס.וו איינדהובן 2:3

 

סגנית אלופת רוסיה צברה את נקודותיה הראשונות העונה במפעל בזכות ניצחון במשחק פשוט מרתק על חשבון האלופה ההולנדית במסגרת בית ב'.

 

החבורה של ביברס נאתכו, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-67, החלה את שלב הבתים עם הפסד 1:0 בוולפסבורג, אבל הערב כאמור השיגה ניצחון יוקרתי. מוסה (7) ודומביה (21 ו-36 בפנדל) סיפקו מחצית פנטסטית עבור המארחת, כשדומביה אף החמיץ פנדל בדקה ה-44. 

 

דומבייה. יכול היה לסיים עם שלושער את המחצית (AFP)

 

מקסים לסטיין הוסיף צמד משלו בדקה ה-60 וה-68 וצימק ל-3:2, אך אריאס, שחקנה של איינדהובן, ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-80 וניפץ את התקוות של האורחת לשוב מפיגור 3:0 ולחזור הביתה עם נקודה.

 

איינדהובן גברה על מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה 1:2, אבל בליגה היא רביעית בלבד עם 14 נקודות, 5 נקודות מאייאקס שתארח אותה ביום ראשון (15:25, ישיר בספורט2).

שחטאר דונייצק – פ.ס.ז' 3:0

ובחזרה לבית א', בו משחקות גם ריאל ומאלמו – הקבוצה מעיר האורות לא התקשתה מול האוקראינים, שמארחים בלבוב, וניצחה 0:3 חלק.

המגן סרג' אורייה כבש ראשון כבר בדקה השביעית, ואת התוצאה הכפיל שחקן הגנה נוסף, הברזילאי דויד לואיז שעם הברך כבש את השני בדקה ה-23. 

בתוספת הזמן של המשחק כבשה פאריס את השלישי, שתחילה היה נראה כמו שערו ה-109 של זלטאן איברהימוביץ' במועדון, אך השער הוכרז כעצמי של מגן שחטאר דונייצק, דריו סרנה.

זלטאן הערב בלבוב. החגיגה הייתה מוקדמת (AFP)

עוד באותו נושא: איינדהובן, מאלמו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי