Sport1 Banner

מרסיאל, הררה ושוויינשטייגר ב-11 של יונייטד

מרסיאל. בכורה בהרכב
מרסיאל. בכורה בהרכב | צילום: Gettyimages

ואן חאל הפתיע כשהחליט לפתוח עם הצרפתי מול איינדהובן (21:45, ספורט2). שניידרלין מחוץ להרכב, דפאיי מול האקסית

(גודל טקסט)

העיתונים באנגליה מדגישים את דבריו של לואיס ואן חאל לקראת המשחק היום באיינדהובן נגד פ.ס.וו (חי בספורט2 החל מ-21:40). LVG אמר אתמול, כי הוא לא בטוח שמנצ'סטר יונייטד יכולה לזכות בליגת האלופות. למעשה דבריו הגיוניים ביותר, אבל באנגליה נהנים לעקוץ.

 

"אני לא יודע אם אנחנו טובים מספיק", צוטט ואן חאל בכותרת הראשית של ה'דיילי מירור'. ה'טגלרף' הוסיף: "הוא השקיע 300 מיליון ליש"ט ברכש וזה עדיין לא מספיק לזכות באלופות". ה'דיילי סטאר' כתב שואן חאל העביר מסר לשחקניו: "תוכיחו את עצמכם".

 

 

אחרי הפסקה של שנה יונייטד חוזרת לזירה המרכזית של הכדורגל העולמי, והמנג'ר ההולנדי אמר בכנות שהוא לא יודע אם השחקנים שלו מסוגלים להצליח ועד כמה הם בנויים למפעל הזה. לדעתו זה המשחק הכי חשוב שלו כמנג'ר מאז הגיע ליונייטד. "האוהדים יראו לפחות חבורה של שחקנים שנלחמת על הסיכויים שלה לנצח. תיקו תמיד תוצאה טובה בחוץ, אבל אני רוצה לנצח", אמר.

 

בתוך כך גארי ליניקר פרשן BT ספורט באלופות טען שליונייטד אין סיכוי העונה להצליח באלופות ובפרמיירליג וסבור שמנצ'סטר סיטי תזכה להצלחה הכי גדולה מבין האנגליות באירופה. "הסיכויים שוויין רוני (שלא ישחק היום בגלל פציעה) יזכה בעוד מדליית אלופות? ממש לא גדולים", אמר שחקן העבר.

 

ה'דה טלחראף' ההולנדי שאל בכותרת הראשית: "האם ממפיס דפאיי יכאיב לפ.ס.וו?". השחקן הודיע שיחגוג אם יכבוש שער נגד קבוצתו לשעבר. "כשאדרוך על כר הדשא אחשוב על המשחק הראשון ששיחקתי בבוגרים של הקבוצה, אבל אחר כך זה יהיה משחק נגד איינדהובן ושום דבר אחר לא".

 

בנוסף, ואן חאל הוזכר לפני שלוש שנים כמועמד לאמן את איינדהובן למרות שהיה מזוהה שנים עם יריבתה העיקרית אייאקס. בהולנד נכתב שביום בו השחקנים בפ.ס.וו שמעו שייתכן שוואן חאל יגיע, הם החלו לרעוד. מרסל ברנדטס, המנג'ר המקצועי של פ.ס.וו, הודה שואן חאל היה על הכוונת: "חיפשנו מאמן על וכמובן שחשבנו גם על ואן חאל. לא הייתה לנו בעיה למנות מאמן שמזוהה עם אייאקס כשטובת הקבוצה לפנינו".

 

ואן חאל הודה: "היו מגעים, אבל לא חשבתי להגיע למועדון. עכשיו כבר ברור שלא אעבוד יותר בפ.ס.וו, כי יונייטד זו הקבוצה האחרונה שלי, אבל אני עוקב אחרי איינדהובן ולדעתי היא יריבה ראויה. כמאמן המשחקים באיצטדיון פיליפס היו תמיד קשים עבורי ולא משנה את מי אימנתי. לא ניצחתי כאן הרבה עם אייאקס, לא ניצחתי בכלל עם ברצלונה ועם אלקמאר כן ניצחתי".

 

לשאלה אם הוא חושש מקבלת פנים עויינת אמר: "מה פתאום. בכל פעם שבאתי לאיצטדיון אנשים רצו רק להצטלם איתי וביקשו ממני חתימות".

 

ואן חאל הפתיע כשהחליט לפתוח עם אנתוני מרסיאל. אשלי יאנג שהציע עצמו כחלוץ מרכזי יסתפק כנראה בתפקיד הרגיל של שחקן כנף.

 

הרכבים:

 

איינדהובן: זוט, אריאס, ברומה, מורנו, ברנט, הנדריקס, פרופר, גווארדדו, נארסינג, דה יונג, לסטיין

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, דרמיאן, בלינד, סמולינג, שואו, הררה, שוויינשטייגר, ממפיס, מאטה, יאנג, מרסיאל

עוד באותו נושא: לואיס ואן חאל, ממפיס דפאיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי