Sport1 Banner

ממפיס: "אחגוג אם אכבוש מול פ.ס.וו איינדהובן"

ממפיס במסיבת העיתונאים באיינדהובן. ללא סנטימנטים
ממפיס במסיבת העיתונאים באיינדהובן. ללא סנטימנטים | צילום: Gettyimages

ההולנדי הבהיר במסיבת העיתונאים: "אני משחק עבור מנצ'סטר יונייטד"

(גודל טקסט)

ממפיס דפאיי חזר לאיינדהובן. רק הקיץ הוא נמכר מפ.ס.וו למנצ'סטר יונייטד, אבל המחזור הראשון בליגת האלופות סידר לו חזרה מהירה למקום בו פרץ.

 

דפאיי התייצב לצדו של המנג'ר לואיס ואן חאל למסיבת העיתונאים והצהיר: "אם אכבוש, אני אחגוג. אני משחק היום עבור מנצ'סטר יונייטד ולא עבור פ.ס.וו". 

 

 

ערב המשחק באיינדהובן, פורסם שוואן חאל דרש שכל מלון בו שוהה מנצ'סטר יונייטד במהלך העונה ייבדקו כדי לוודא שאין מכשירי האזנה בחדרים. ביום שישי נראו אנשי ביטחון של הקבוצה הופכים את כל השולחנות ובודקים מאחורי וילונות. ואן חאל טוען להגנתו שבעידן דיוויד מויס בליגת האלופות נמצא מתקן האזנה במלון של הקבוצה לפני אחד המשחקים.  

ואל חאל הצהיר כי לא בטוח שיונייטד תנצח באיצטדיון פיליפס: "הכדורגל ההולנדי בסופו של דבר לא רע ולא בטוח שננצח. אני זוכר את המשחק ב-2000 כאשר פ.ס.וו ניצחה 1:3. אני מקווה שזה לא יקרה שוב. פ.ס.וו פחות טובה משנה שעברה? נצטרך לראות. אני יודע שהם תמיד מביאים שחקנים טובים". 

ואן חאל אמר שידע שפיליפ קוקו (מאמן איינדהובן) יהיה מאמן עוד כשהיה שחקן: "זו הרגשה קצת מוזרה ששחקן לשעבר שלי יאמן נגדי. ידעתי שהוא ורונאלד דה בור יהיו מאמנים כבר כשהיו שחקנים". 

לפי הדיווחים אשלי יאנג המשחק כשחקן כנף פנה לואן חאל ואמר לו שהוא יוכל לשחק כחלוץ בהיעדרו של וויין רוני הפצוע. יאנג שיחק בעבר כחלוץ במדי ווטפורד ואסטון וילה לפני שנרכש על ידי יונייטד. 

ואן חאל וממפיס. לא מקלים ראש בפ.ס.וו (Gettyimages)

מאמן פ.ס.וו, פיליפ קוקו, טען: "על הנייר אנחנו אנדרדוג, אבל יש לנו הרבה מאוד ניסיון באירופה. אני לא מלחיץ את השחקנים שלי. לפני משחקים כאלה אני אומר להם שצריך להפעיל את הראש ולחשוב על הפרטים הקטנים. אנחנו רוצים להשאיר את שלוש הנקודות אצלנו". 

קוקו אף עקץ במעט ואמר שלדעתו שחקנים יצירתיים מתקשים להסתגל לשיטת המשחק של ואן חאל. 

עוד באותו נושא: לואיס ואן חאל, ממפיס דפאיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי