Sport1 Banner

"לא יהיו לנו הרבה הזדמנויות, צריכים ריכוז"

יוקאנוביץ'. הגישה שלי היא לנצח
יוקאנוביץ'. הגישה שלי היא לנצח | צילום: אודי ציטיאט

יוקאנוביץ' מקווה לנקודות מול פורטו: "נילחם". גרסיה: "מוכן לכל משימה"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א תחפש מחר (שלישי) נקודות ושערים ראשונים העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות כאשר תתארח באיצטדיון הדרגאו אצל פורטו במסגרת המחזור השלישי. למרות ההפסדים לצ'לסי וקייב המאמן, סלבישה יוקאנוביץ', מכוון גבוה מצד אחד, אך גם שומר על פרופורציות מהצד השני.

 

"אני שמח להיות כאן", אמר הערב סלבישה יוקאנוביץ' במסע"ת הרשמי. "אני מעדיף להיות באיצטדיון הזה מאשר לצפות בפורטו מול באזל. אנחנו בתהליך למידה. צ'לסי ניצחה אותנו ודינמו גם. אני מצפה שמחר נשחק טוב יותר מאשר במשחקים הקודמים. הגישה שלי היא לנצח את המשחק, ואת זה ננסה ליישם מחר. הגענו לכאן כדי להילחם".

 

 

המאמן הסרבי יודע מה נדרש מקבוצתו כדי לרשום תוצאה טובה מחר, ובכלל במפעל: "כדי להתחרות ברמה הזו שבה אנחנו נמצאים צריך להיות מאוד חדים. לא יהיו לנו הרבה הזדמנויות, ואנחנו חייבים להיות מרוכזים".

 

גם בלונדון וגם בבית מול האוקראינים, מכבי נקלעה לפיגור מוקדם. בעיה אליה מודע יוקאנוביץ' ויש לו פתרון אליה: "אני מצפה שזה לא יקרה גם מחר. פתרון לבעיות כאלו הן מנטליות של לחימה כקבוצה וריכוז. אני מצפה שנופיע טוב יותר מהמשחקים הקודמים כבר מחר".

 

"פורטו היא אחת מהיריבות האירופאיות הכי טובות", החמיא המאמן ליריבה. "הם היו אלופי אירופה, עשו עונה נהדרת עם לופטגי אשתקד וגם העונה הם פתחו נהדר. בבית שלנו הם הקבוצה בכושר הכי טוב. זו הזדמנות נהדרת בשבילנו לבחון את עצמנו מול פורטו ומול הכדורגל הפורטוגלי. אני זוכר את לופטגי מהתקופה שלי בלה קורוניה. הוא היה שוער בכיר בקבוצות בספרד וכעת הוא מאמן נהדר שמוביל את פורטו. אני מקווה שאוכל לעצור אותו מחר במשחק".

 

קרלוס גרסיה, שטרם שותף העונה בשלב הבתים, גם השתתף במסיבת העיתונאים ובעיקר החמיא, לקבוצה שלו: "מכבי זה המועדון הכי גדול בישראל. ההיסטוריה שלו הכי גדולה. אנחנו גם רושמים רגעים גדולים בהיסטוריה של המועדון. הכדורגל הישראלי מתקדם משנה לשנה".

 

גרסיה. "מכבי המועדון הכי גדול" (אודי ציטיאט)

 

הבלם הספרדי לא מזלזל ביריבה אך גם מקווה לתוצאה טובה: "אנחנו כמובן מכבדים את פורטו אך ננסה להשתמש בנשקים שלנו כדי לנצח את המשחק. בליגה המקומית יש מרבד גדול של זרים בין אם מדרום אמריקה אירופה ואפריקה. אנחנו פוגשים קבוצות גדולות מאיתנו באירופה".

 

על הציפיות שלו עצמו, גרסיה נותר צנוע: "אני מרגיש טוב. אני מנסה לעזור לקבוצה בין אם באימונים ובין אם בהרכב. אם אפתח, אני אעשה הכל בשביל מכבי. אני תמיד מוכן לפתוח בהרכב ולכל משימה שהקבוצה תצטרף אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי