Sport1 Banner

"התפללתי שמכבי לא תספוג בתוספת הזמן בגללי"

איגייבור. יש לי ביקורת עצמית גבוהה
איגייבור. יש לי ביקורת עצמית גבוהה | צילום: אודי ציטיאט

נוסא איגייבור, שלא ישחק מחר מול בני סכנין: "מי יכול היה לתאר שנעשה 2:2"

(גודל טקסט)

נוסא איגייבור, קשר מכבי תל אביב, ראה שלשום (רביעי) מהספסל בבאזל את השופט הרביעי מניף שלט לשש דקות תוספת זמן ורצה לאכול את עצמו.

 

הניגרי שנפצע בדקה ה-70 משך את זמן החלפתו על ידי דור פרץ. הוא ירד לאטו מכר הדשא, ניסה לחזור אליו ואף ספג צהוב מהשופט. כעבור 20 דקות כשהשוויצרים היו ביתרון של 1:2 ועם המומנטום, איגייבור הרגיש ממש רע.

 

 

"לקחתי קשה מאוד את התוספת וקיוויתי שבאזל לא תבקיע את השער השלישי", מתוודה איגייבור, "מי היה יכול לתאר לעצמו שבשניות האחרונות של שש הדקות  ערן זהבי יכבוש את ה-2:2".

 

איגייבור סובל מפגיעה ברגלו ולא ישחק מחר (שבת) מול בני סכנין, במחזור פתיחת העונה בבלומפילד. במכבי עושים מאמצים רפואיים להכשירו למשחק הגומלין ביום שלישי נגד באזל.

 

הקשר אינו מופתע מההישג בשווייץ . "הייתי מאוד אופטימי בימים שלפני המשחק בבאזל", מגלה איגייבור, "אני מאמין שבבלומפילד נקבל תמיכה וגב חזק מהאוהדים".

 

איגייבור הפך במשחקיה האחרונים של מכבי תל אביב לאחד השחקנים החשובים והמשפיעים בקבוצה. זאת בניגוד לעונה שעברה שידע עליות ומורדות ובעיקר עימותים מול האוהדים.

 

 "אני לא מתייחס למעמד או ליכולת שלי במגרש כי אני יודע מתי אני משחק טוב ובאלו משחקים פחות טוב", מסכם הקשר, "יש לי ביקורת עצמית גבוהה ואני לא צריך שהאוהדים יגידו לי". 

עוד באותו נושא: נוסא איגייבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי