Sport1 Banner

עיתוני מלטה חגגו: "תוצאה יוקרתית וניצחון מוצדק"

שחקני היברניאנס חוגגים. הדהימו את הצהובים
שחקני היברניאנס חוגגים. הדהימו את הצהובים | צילום: אודי ציטיאט

ז'ורז'יניו ולימה הפכו לגיבורים מקומיים, המלטזים נטפלו דווקא לברק לוי

(גודל טקסט)

עיתוני מלטה, ה'טיימס' וה'אינדיפנדנט' היבשושיים משהו שמדווחים בעיקר על כדורגל עולמי ויתר ענפי הספורט, יצאו הבוקר (רביעי) בתשבחות ענק להיברניאנס על הניצחון נגד מכבי תל אביב אתמול במוקדמות ליגת האלופות, 1:2. האינדיפנדנט כתב בכותרת: "ז'ורז'יניו ולימה הם הגיבורים של 'היבס', כש'הפאוליטס' (אנשי העיר פאולה) הדהימו את מכבי תל אביב".

 

העיתון כתב שהיברניאנס השאירו סיכוי גבוה מאוד להיאבק בגומלין על עלייה לשלב הבא של מוקדמות ליגת האלופות, כאשר שני השחקנים הברזילאים שכבשו הם גיבורי היום אחרי שהפכו את התוצאה.

 

 

"זו תוצאה מאוד יוקרתית להיברניאנס וניצחון מוצדק למאמן הסרבי בראנקו ניסביץ'", כתב העיתון, "בחצי הראשון היה נדמה שמכבי תל אביב טובה יותר, אבל הברזילאים של 'היבס' יצאו להתקפות בכל הזדמנות". העיתון כתב שזה היה אחד הרגעים היפים בהיסטוריה של אנשי פאולה, אך שגה בשמו של השוער הישראלי וקבע שברק לוי שעבר למכבי נתניה כמושאל שיחק בשער.

 

ה'מלטה טיימס', שדווקא ידע מי עמד בשער של מכבי תל אביב, כתב בכותרת: "המלחמה של 'היבס' היממה את מכבי תל אביב". העיתון ציין שמאמן היברניאנס צפה מראש שהמשחק נגד מכבי תל אביב יוציא את המיטב משחקניו וכך גם היה במחצית השנייה. "מכבי עדיין מועמדת לעלייה לשלב הבא בזכות שער חוץ היקר שכבשה", כתב העיתון.

'המלטה טיימס', הבוקר

עוד באותו נושא: היברניאנס, ז'ורז'יניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי