Sport1 Banner

יוקאנוביץ' ממשיך לתרגל את אבי ריקן בהתקפה

יוקאנוביץ'. ישנה מערך לקראת פלזן?
יוקאנוביץ'. ישנה מערך לקראת פלזן? | צילום: אודי ציטיאט

המאמן בוחן שינוי תפקוד לגילי ורמוט, עדן בן בסט יפתח בהרכב מול פלזן?

(גודל טקסט)

ההכנות של מכבי תל אביב נמשכות לקראת המשחק ביום שלישי באצטדיון בלומפילד נגד ויקטוריה פלזן הצ'כית. נציגים מהצוות המקצועי של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' צפו אתמול במשחקה של אלופת צ'כיה שניצחה את סלביה פראג 1:2. כבר באימון מחר (ראשון) יתחיל התרגול לקראת המשחק והכרת שחקני היריבה.

 

הצהובים ממתינים להחתמתו של שחקן נוסף על ידי המנג'ר ג'ורדי קרויף בעמדת החלוץ כששמם של מואנס דאבור וסטפן שצ'פוביץ', החלוץ הסרבי ששייך לסלטיק, עדיין על המדף. במקביל בודק המנהל המקצועי אופציות נוספות. כזכור, מכבי ת"א צריכה להעביר סגל סופי לצמד המשחקים עד יום שני.

 

 

הרכש אבי ריקן ערך הבוקר אימון שני בקריית שלום ולפי התרגול של המאמן הוא אמור לשחק בכנף שמאל של ההתקפה. תשומת לב מיוחדת נתנה באימון לקשר גילי ורמוט במטרה לבחון שיתוף פעולה בינו לערן זהבי כמו בנבחרת ישראל ולהציב במרכז ההתקפה את עדן בן בסט כהפקת לקחים מהמשחק נגד היברניאנס בבלומפילד.

 

החום הכבד באימוני הבוקר יעביר את המשך האימונים של מכבי תל אביב לשעות הערב. כבר בעוד שבוע תקיים הקבוצה את משחקה הראשון בגביע הטוטו נגד הפועל תל אביב משחק בו אמורים לשחק שחקנים שלא קיבלו את ההזדמנות להוכיח את יכולתם עד עכשיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי