Sport1 Banner

"באופן נורמלי, הייתי עוזב בסוף העונה הבאה"

ואן חאל
ואן חאל | צילום: Gettyimages

ואן חאל הבטיח לאשתו שיפרוש, אך רמז: "כבר לא יודע מה זה נורמלי"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברצף, כולל חזרה למקום הראשון בטבלה לאחר היעדרות ארוכה מאוד, מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (רביעי) את וולפסבורג בליגת האלופות כשהיא זקוקה לשלוש נקודות.

 

השדים האדומים הפסידו 2:1 לפ.ס.וו איינדהובן במחזור הראשון של שלב הבתים, וגם לואיס ואן חאל יודע שכדי לעלות הוא צריך לשמור על אולד טראפורד: ""אתה צריך לנצח את כל המשחקים הביתיים, אחרת יהיה קשה מאוד, לכן חשוב מאוד שננצח".

 

 

כאמור, יונייטד עלתה בשבת האחרונה למקום הראשון בטבלה, אך ואן חאל שומר על פרופורציות: "אנחנו עוד צריכים להשתפר כדי לזכות באליפות או בליגת האלופות, אבל אנחנו ממשיכים להשתפר מדי שבוע ואני יכול לראות זאת".

 

"מייקל קאריק לא ישחק מול וולפסבורג", הודיע ואן חאל במסיבת העיתונאים, בעוד אנדר הררה ואנטוניו ולנסיה בספק. "יש להם פציעות קלות ואני לא רוצה לקחת סיכונים", הסביר המנג'ר.

 

ההולנדי לא הסכים לחשוף את ההרכב, אך מי שנראה שמקומו מובטח – במיוחד לאור היעדרותו של קאריק – הוא בסטיאן שוויינשטייגר ששמח לפגוש את הקבוצה הגרמנית.

 

ואן חאל ושוויינשטייגר. הגרמני צפוי לפתוח בהרכב של ההולנדי (Gettyimages)

 

"אני מאוד מצפה למשחק, יש לי הרבה מאוד חברים בוולפסבורג", אמר קפטן המנשאפט. "לכבוד הוא לי לשחק במנצ'סטר יונייטד, במיוחד בליגת האלופות", הוסיף.

 

לואיס ואן חאל חתם בקיץ 2014 על חוזה לשלוש עונות במנצ'סטר, כאשר כבר אז סיפר כי ספק אם יאריכו, ושזהו תפקידו האחרון בענף. גם היום ההולנדי חזר על כך, ואף הסביר מדוע הוא צפוי לעזוב.

 

"באופן נורמלי הייתי עוזב בסוף העונה הבא, אבל אני כבר לא יודע מה נחשב לנורמלי בעולם הכדורגל", אמר ואן חאל. הבטחתי לאשתי שנחזור לבית שלנו בפורטוגל, ויהיה קשה מאוד לחזור מהבטחה".

 

כזכור, אלכס פרגוסון עזב את משרתו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד כדי להיות עם אשתו, קאתי, שאיבדה את אחותה התאומה ונותרה "מבודדת" לדבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי