Sport1 Banner

"מאחל למכבי ת"א לקבל מועדוני פאר"

ברוך דגו. אז מכבי תא פגשה את באיירן
ברוך דגו. אז מכבי תא פגשה את באיירן | צילום: Gettyimages

דגו, מלך שערי מכבי ת"א בליגת האלופות ב-103FM: "ערן זהבי מדהים"

(גודל טקסט)

ארבעה שערים הבקיע ברוך דגו בליגת האלופות לפני 11 שנה, בעלייתה הראשונה של מכבי תל אביב לליגת האלופות, ובראיון לתכנית הספורט ברדיו FM103 קשר העבר של הצהובים דיבר על החוויה הגדולה, ההבדלים בין הקבוצות וכמובן גם על הכובש המצטיין והקפטן הנוכחי, ערן זהבי.

 

בתחילת הריאיון נשאל ברוך דגו האם זהבי יבקיע יותר ממנו בקמפיין הקרב ובא וענה: "למה לא? כל שחקן ישראלי שיהיה בבתים ויבקיע אני חושב שזה יהיה מדהים. בכלל, הוא שחקן מדהים".

 

 

בהמשך ישיר לכך נשאל דגו אם לדעתו מכבי ת"א עלתה בעיקר בזכות ערן זהבי: "גם לדעת האוהדים. אני חושב שזה נכון שהוא ברומטר והמוציא העיקרי לפועל של מכבי ת"א, אבל בקבוצת כדורגל יש עזרה מאחרים, כמו הכדור המדהים שהוא קיבל ממיטרוביץ' – כדור גאוני מהרמות הגבוהות ביותר – ועם תנועה מדהימה שלו כמו שהוא עושה תמיד. אני שמח בשבילם שהם עלו לבתים".

 

כמובן שהקשר נשאל על ההבדלים בין הקבוצות של אז והיום: "רוב הסגל שלנו היה מאוד צעיר ולא היה לנו עומק ותקציב כמו שיש היום. מה שקורה במכבי היום זה אירופה בישראל. יש הבדל".

 

"הלוואי שהם יקבלו מועדונים באמת גדולים, שיבואו לארץ ויתנו חוויית כדורגל" הוסיף הקשר על שאלת השאלות, האם עדיף בית אטרקטיבי או כזה שיאפשר לסיים במקומות 1-3. "זה טוב למכבי ולכדורגל הישראלי בכלל. מאחל להם לקבל מועדוני פאר".

 

ברוך דגו מכניע את אוליבר קאן במינכן (Gettyimages)

 

 "אני חושב שהם מסוגלים להוציא נקודות. כשהוגרלנו בזמנו ל"בית המוות" אף אחד לא ציפה שנוציא חצי נקודה ובסופו של דבר הוצאנו 4 נקודות, שזה משהו לא רגיל. תמיד אפשר להאמין ולשאוף. זה מפעל מדהים שכל שחקן שישחק בו ייתן את הכל. הם לא צריכים לחשוב אם הם יעברו או לא ואם הם ייקחו נקודות או שלא, כי במשחק נתון הכל יכול להיות, כמו שקרה לנו".

 

כיצד הושפעה מכבי ת"א של אז בליגה אחרי משחק בליגת האלופות: "זה לא השליך עלינו טוב. משתדלים להגיע מוכן מנטלית ופיזית לכל משחק, אבל בליגת האלופות עם המוזיקה, התקשורת וכל מה שמלווה את זה מסביב – וכמובן שמשחקים מול מועדוני פאר שעל כל טעות אתה מקבל בראש – זו רמת מוכנות הרבה יותר גבוהה מאשר להכין את עצמך למשחק ליגה. אי אפשר לשקר".

 

"המנון ליגת האלופות זה צמרמורת. מי שהמציא את המוזיקה… זה מדהים. מאחל להם המון בהצלחה" אמר לסיכום.

עוד באותו נושא: ברוך דגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי