Sport1 Banner

התייחסות מביכה למכבי ת"א בעיתונות הבריטית

צ'ך וראיקוביץ'. דומים?
צ'ך וראיקוביץ'. דומים? | צילום: Gettyimages

ה'טלגראף' שם את צ'ך בשער הצהובים והחליף את הסמל עם זה של חיפה

(גודל טקסט)

לא ברור אם ז'וזה מרויניו היה מעיז לעשות זאת אם היה משחק היום (רביעי, 21:45) נגד ברצלונה ולא מכבי תל אביב, אבל עיתוני אנגליה מדווחים שהוא מתכנן מהפיכה לפיה ארבעת הכוכבים שלו לא יפתחו היום נגד הצהובים. זה טוב או רע? זלזול במכבי או ניסיון לעורר את הקבוצה אחרי הפתיחה הכי גרועה מזה 28 שנה בליגה? נדע זאת רק עם שריקת הסיום.

 

אם הדיווחים נכונים אז ג'ון טרי, דייגו קוסטה, בראניסלב איבנוביץ' ונמהיה מאטיץ' עשוים לפתוח על הספסל. אתמול דווח גם שססק פברגאס עשוי לא לפתוח. חלק מהם בטוח יסופסל.

 

 

"אני מתכוון לעשות כמה שינויים, כי אני חייב לנסות דינאמיקה קצת אחרת. אני חייב לנסות כמה פרצופים חדשים כדי לתת צ'אנס לכאלה שלא משחקים, אבל עובדים קשה צ'אנס. אם אשאיר בחוץ את אספיליקווטה זה בגלל שיש לי בעיה איתו, אותו דבר עם טרי ופברגאס. אני יודע את התוצאות של המהלך".

 

במקום איבנוביץ' יפתח ססאר אספיליקווטה מגן מצוין, באבא רחמן יעשה את הבכורה כמגן שמאלי אחרי שעלה 21.7 מיליון ליש"ט כשהגיע מאאוגסבורג ולואיק רמי יחליף את דייגו קוסטה בחוד. בראניסלב איבנוביץ' שיחק שנה שעברה בכל 38 משחקי צ'לסי בליגה, אבל הוא מגלה יכולת גרועה במיוחד השנה.

 

אספיליקווטה. צפוי לפתוח בהרכב (gettyimages)

 

'הסאן' כתב הבוקר שדברי מוריניו במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא מאושרים, אבל יודעים מי אנחנו. אנחנו האלופים", לקוחים הישר משיר ששרים אוהדי צ'לסי בכל משחק.

 

'הדיילי סטאר' כתב שז'וזה הפך ל"אקס מאן" האיש שמדיח שחקנים מההרכב. העיתון כתב שזו לא החלטה של מוריניו לתת לשחקנים החשובים שלו לנוח מכיוון שמדובר במשחק שהוא יכול להיות גורלי ליחסים של מוריניו עם הבוס רומן אברמוביץ'. מקורב לאוליגרך הרוסי אמר לעיתון: "האם רומן מאושר? כשמפסידים אף אחד לא מרוצה".

 

חייבים לציין שהסיקור של מכבי תל אביב בעיתוני אנגליה הוא אפסי לפחות ב'סאן' לא הזכירו את מכבי במילה אחת וב'דיילי סטאר' פרסמו רק את ההרכב הפתוח של צ'לסי. זלזול שמיועד רק ליריבות ממלטה או לוקסמבורג.

 

ההרכבים המשוערים עפ"י ה'טלגראף'. יודעים משהו שאנחנו לא? 

 

בעיתון 'טלגראף' טרחו לפרסם גם הרכב של מכבי תל אביב ומרוב בלבול הציבו את פטר צ'ך בשער של מכבי תל אביב. פרדראג ראיקוביץ' יצטרך לתת היום הצגה כדי להזכיר להם מי הוא. שלא לדבר על העובדה שהם בכלל שמו את הסמל של מכבי חיפה, במקום זה של הצהובים… 'הדיילי מייל' צריך לקבל צל"ש על שצלח את ההרכב של מכבי בלי טעויות, אבל גם העיתון הזה לא כתב מילה על מי זה ערן זהבי למשל. גם ה'דיילי אקספרס' לא כתב ולו מילה אחת על הצהובים וכך גם ה'אינדיפנדנט'. פשוט מדהים.

 

ה'דייל מירור' כתב שמשרדי ההימורים נותנים יחס של 6 ל-1 שמוריניו יפוטר. לעומת זאת הם נותנים יחס של 2 ל-5 שצ'לסי תשיג את הניצחון הכי גבוה הערב. העיתון 'יוצא צדיק' כשהוא מפרסם מדי משחק על שלושה שחקנים שכדאי לחזות בהם והפעם שלושתם ממכבי תל אביב: ראיקוביץ', זהבי וטל בן חיים החלוץ. יוקאנוביץ' צוטט: "תמיד זה זמן טוב לשחק נגד צ'לסי. זה מבחן טוב ליכולות של הכדורגל הישראלי".

 

הרכב צ'לסי המשוער: בגוביץ', רחמן, קייהיל, זומה, אספיליקווטה, מאטיץ', לופטוס-צ'יק, וויליאן, הזאר, פדרו, רמי

עוד באותו נושא: ססאר אספיליקווטה, פטר צ'ך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי