Sport1 Banner

ברוז' מתרגשת לקראת יונייטד: "שיא הקריירה"

סימונס. באולד טראפורד הוא עוד לא היה
סימונס. באולד טראפורד הוא עוד לא היה | צילום: Gettyimages

רפאלוב יחמיץ את צמד המפגשים. פלאיני לפרודום: "שיהיה בהצלחה"

(גודל טקסט)

אחד המפגשים המרתקים בשלב פלייאוף ליגת האלופות, גם מבחינה ישראלית, יהיה במסלול הלא-אלופות בין מנצ'סטר יונייטד לקלאב ברוז'.

"השדים האדומים" נתקלו ללא ספק ביריבה טובה, סגנית אלופת שסובלת באחרונה ממכת פציעות, כולל של הקשר ליאור רפאלוב שסובל משבר בכף הרגל וייעדר עד חודש ספטמבר. תחילה סברו בבלגיה כי הקשר יהיה כשיר לפלייאוף האלופות, אך ההחלמה מתקדמת בקצב איטי מהצפוי והישראלי יחמיץ את שני המשחקים מול מנצ'סטר יונייטד. כך מדווחים בתקשורת הבלגית.

הקפטן הוותיק טימי סימונס נרגש לקראת המפגש נגד וויין רוני וחבריו ואמר: "זה הולך להיות שיא אישי עבורי בקריירה. שיחקתי בעבר הרבה פעמים נגד אנגליות, אבל זו תהיה הפעם הראשונה שאדרוך על כר הדשא באולד טראפורד וזה יהיה שיא בקריירה שלי. ברור שמבחינה ספורטיבית זה יהיה משחק לא קל, אבל זה אתגר פנטסטי". 

 

 

קשרה ההולנדי של קלאב ברוז', רוד וורמר, כבר מתלהב מהדרבי נגד לואי ואן חאל. "יש לנו רצון עצום להצליח", אמר. "הייתי אומר שאסור לסתום את הגולל על הסיכויים שלנו. אני חושב שלמנצ'סטר יונייטד יש חולשות. אני מכיר את ואן חאל מצוין מלפני כמה שנים. אני יודע מצוין איך הוא ישחק נגדנו".

לואיס ואן חאל בינתיים לא זלזל בקבוצה של רפאלוב ואמר: "קלאב ברוז' קבוצה טובה מאוד". LVG ששיחק בשעתו באונטוורפן הבלגית בשנים 73 עד 77 הוסיף "אני זוכר ששיחקתי נגד קלאב ברוז' בהרכב הראשון כששיחקתי באנטוורפן".

 

רפאלוב. לא כשיר למפגש הכפול מול השדים האדומים (Gettyimages)

בתוך כך, מרואן פלאיני שחקן נבחרת בלגיה ויונייטד, צייץ בטוויטר למישל פרודום מאמן קלאב ברוז' ואמר לו בקריצה: "שיהיה לכם בהצלחה". המאמן סיפר כי ענה לו "וגם לכם".

מחר תהיה לבלגים הזדמנות ראשונה לצפות ביריבתם, כשיונייטד תשחק נגד טוטנהאם באולד טראפורד. סרחיו רומרו יפתח נגד התרנגולים אחרי שדויד דה חאה נשאר מחוץ לסגל.

עוד באותו נושא: טימי סימונס, מרואן פלאיני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי