Sport1 Banner

מסתמן: פלייאוף האלופות ייערך בסמי עופר

זהבי ואיגייבור חוגגים. 180 דקות מהגשמת החלום
זהבי ואיגייבור חוגגים. 180 דקות מהגשמת החלום | צילום: אודי ציטיאט

מיץ' גולדהאר, שהבטיח להגיע לצמד המפגשים, נוטה להעביר את המשחק הביתי לחיפה

(גודל טקסט)

האיש המאושר ביותר במכבי תל אביב אמש (רביעי) היה הבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר שבקשתו/דרישתו להגיע לכיכרות הגדולות של אירופה רחוקה 180 דקות מלהתגשם. במידה ומכבי תל אביב תעבור את היריבה הבאה בפלייאוף ותעפיל לליגת האלופות מובטח לה מענק של 12.5 מיליון יורו מאופ"א.

 

גולדהאר שוחח אמש בסיום המשחק הנפלא מול ויקטוריה פלזן (0:2) עם המנכ"ל מרטין ביין והבטיח כי יגיע לשני המשחקים הבאים, לאחר שתתברר ביום שישי זהות היריבה שתעמוד בין קבוצתו לבין שלב הבתים. הבעלים ביקש לברך את השחקנים שנתנו 200 אחוזים מיכולתם. הדחה בפלייאוף ומעבר לשלב הבתים בליגה האירופית שווה מענק של 3.5 מיליון יורו לאלופה הישראלית, שבכל מקרה תשחק בחודשים אוגוסט ספטמבר באירופה.

 

 

מרטיין ביין אמר הבוקר בשדה התעופה כי היום או לכל המאוחר מחר, אמורה מכבי תל אביב לקבל החלטה לגבי האיצטדיון שיארח את משחק הפלייאוף, לאחר קבלת האישור מגולדהאר. המנכ"ל צפוי להוביל את המהלך ונכון לעכשיו, מסתמן שאיצטדיון סמי עופר יהיה זה שבו יארחו הצהובים גם את המשחק הבא וגם את שלב הבתים, בין אם יהיה בליגת האלופות ובין אם יהיה בליגה האירופית, זאת במטרה שקהל האוהדים הרחב ולא רק אלו שקנו מינויים יוכלו לצפות בקבוצה.

 

ביום גדול שכזה נבלעת הביקורת הכללית שהייתה פורצת לו מכבי תל אביב הייתה מודחת. המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' זכה לשבחים על ניהול המשחק ובעיקר על החילופים הגדולים שהביאו לשינוי במחצית השנייה של גילי ורמוט ודור מיכה. שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו יובל שפונגין שבישל את שער הניצחון, טל בן חיים הבלם, איתן טיבי, גל אלברמן, נוסא איגייבור וכמובן, איך לא, הקפטן ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי