Sport1 Banner

"ביטון הוא שחקן המפתח של סלטיק"

ביטון. ממשיך לככב
ביטון. ממשיך לככב | צילום: Gettyimages

הישראלי זכה להופיע על שער העיתון 'סקוטסמן' לאחר שכבש מול סטיארנן

(גודל טקסט)

לילה גדול לניר ביטון אתמול (רביעי), לאחר שכבש בנגיחה שער בכורה שלו במוקדמות ליגת האלופות והשווה ל-1:1 מול האיסלנדית סטיארנן בחוץ וגם בישל בדרך לניצחון 1:4 של סלטיק, שהעלה את הקבוצה למשחק נגד אלופת אזרבייג'אן קארבג.

 

בעקבות כיבוש השער זכה הקשר הישראלי לכבוד גדול. תמונתו מתנוססת בשער הראשי של העיתון היוקרתי 'סקוטסמן', שבחר בביטון ששינה את מהלך המשחק בשיוויון שלו.

 

 

סטיארנן שיחקה אף היא על משטח דשא סינטטי, כמו שתשחק היום ת'ון נגד הפועל באר שבע, והיא עברה קבוצות כמו מאת'רוול ולך פוזנאן על אותו משטח שנה שעברה. למאמן סלטיק, רוני דליה, היו כמה עצות אחרי המשחק בעקיפין לברק בכר שישחק היום על משטח כזה: "זה לא קל לשחק על מגרש כזה. אתה חושב שזה לא ישפיע, אבל זה משפיע. המשטח קשה וכל פעולה שלנו היתה איטית יותר מהרגיל. השחקנים שלי היו עצבניים בגלל זה ולא הפקנו מעצמנו מה שצריך עד לשער השוויון של ביטון".

 

שער העיתון 'סקוטסמן'

 

ה'סקוטמאן' תיאר את שערו של ביטון כפשוט בגלל טעות בהגנה המקומית, אבל גם חשוב אחרי שהקבוצה פיגרה 1:0 והשער אילץ את המקומיים להבקיע שלושער אם היו רוצים להדיח את סלטיק וזו היתה משימה קשה מדי עבורם. בעיתון 'סקוטיש דיילי מייל' קיבל ביטון את הציון 7.5 ונכתב עליו: "שחקן המפתח של סלטיק. הוא שובר את המשחק של היריבה, מחלק את הכדורים וקינח בשער". ביטון לא היה המצטיין במשחק את הציון הכי גבוה חילק העיתון לצ'רלי מלגרוב – 8.5. העיתון כתב שהחדשות הטובות עבור סלטיק היו שהם עברו קבוצה במשחק באצטדיון שנראה כמו פארק ציבורי והחדשות הרעות שהם צריכים כעת להגיע לאזרבייג'אן מרחק 6500 מייל מבריטניה במבצע לוגיסטי מסובך.

 

העיתון כתב שביטון השווה אחרי שהיה אשם גם בשער היתרון של האיסלנדים אחרי שנתן לאולפור פינסן להתקרב אליו יותר מדי וזה בעט פנימה.

עוד באותו נושא: רוני דליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי