Sport1 Banner

סוארס: "כשאתה בברסה אתה יודע שזה כדי לנצח"

שחקני ברסה שוב מעל כולם
שחקני ברסה שוב מעל כולם | צילום: Gettyimages

אינייסטה הקדיש הזכיה לצ'אבי. רקיטיץ': "השער הגדול בקריירה"

(גודל טקסט)

ברצלונה השלימה הערב (שבת) טרבל עם 1:3 גדול על יובנטוס בגמר האלופות. החבורה של לואיס אנריקה לא היתה מבריקה, אבל יעילה ביותר גם מול הדאבליסטית מאיטליה שחזרה בגאון לטופ האירופי.

 

כובש השער הראשון, איבן רקיטיץ' שהצטרף רק העונה מסביליה ורשם טרבל אמר: "זה השער הגדול בקריירה שלי". לואיס סוארס שהצטרף הקיץ ב-75 מיליון יורו מליברפול הוסיף: "כשאתה מצטרף למועדון כמו ברצלונה, אתה יודע שאתה כאן כדי לנצח. זה חלום שמתגשם".

 

 

אנדרס אינייסטה שבישל את הראשון לרקיטיץ' וקטף עוד תואר בקריירה אמר: "הלילה הזה היה כדי שצ'אבי יניף גביע. זה סוף אידיאלי לקריירה אגדית כאן". הקשר המצוין הוסיף: "שוב הוכחנו למה הצוות הזה מסוגל. אנחנו צריכים להיות גאים בזה".

 

המאמן לואיס אנריקה שזכה בטרבל בעונת הבכורה שלו במועדון אמר: "אחרי כל המשחקים האלו, אני רק צריך לומר תודה לכל מי שהביע בי אמון ותמך בי".

 

 

Champions! We've won our fifth Champions League. Celebrate the title and the historic second treble with the hashtag #TRIPL3T Campions! Ja tenim la cinquena Lliga de Campions! Celebra el títol i l'històric segon triplet amb l'etiqueta #TRIPL3T ¡Campeones! Ya tenemos la quinta Liga de Campeones. Celebra el título el histórico segundo triplete de la historia con el hashtag #TRIPL3T

A photo posted by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

Jun 6, 2015 at 2:15pm PD

עוד באותו נושא: איבן רקיטיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי