Sport1 Banner

אופ"א שוברת את שיאי הצביעות של עצמה

פפ והחולצה השנויה במחלוקת
פפ והחולצה השנויה במחלוקת | GettyImages

פפ גווארדיוליה לבש במסע"ת חולצה בה תמך בעיתונאי ארגנטינאי שנהרג וכעת יועמד לדין

(גודל טקסט)

צדק לעיתונאי ארגנטינאי שנהרג במונדיאל האחרון. זה כל מה שרצה פפ גווארדיולה לקדם כאשר הגיע למסיבת העיתונאים המסורתית ביום שני האחרון לקראת מפגש חצי הגמר מול פורטו.

 

לכן עלה המאמן הספרדי עם חולצה שחורה ועליה הכיתוב "JUSTICIAPARATOPO" – "צדק עבור טופו", לזיכרו של חורחה "טופו" לופס שנספה בתאונת דרכים חשודה בסאו פאולו בחודש יולי האחרון, אשר לדעת פפ ואחרים יש לחקור אותה יותר לעומק. לופס נהרג כאשר המונית בה נסע בחזרה למלונו נפגעה על ידי רכב שנגנב והיה באותו זמן במנוסה מהמשטרה.

 

 

"בשבוע שעבר, המשפחה העניקה לי את החולצה", אמר גווארדיולה ביום שני. "התעוררתי הבוקר וידעתי שאני חייב ללבוש אותה". לופס בן ה-38 היה עיתונאי מאוד מוערך בארגנטינה, כאשר דמויות רבות מעולם הכדורגל ביכו על לכתו.

 

"הוא לא רק היה עיתונאי גדול", צייץ בזמנו דייגו סימאונה, "הוא גם היה חבר". הגדיל לעשות ליאו מסי, שנחשב לקרוב אל לופס, כאשר הקדיש לו את הניצחון בחצי הגמר על הולנד: "הניצחון מוקדם במיוחד לך, חברי", כתב מסי. "חיבוק גדול לכל המשפחה".

 

חורחה "טופו" לופס. נהרג בנסיבות חשודות

 

אופ"א הודיעה כי גווארדיולה יעמוד לדין בגין "אירוע בעל אופי לא ספורטיבי", בהתאם לסעיף בתקנון האוסר על קידום אג'נדות לא ספורטיביות באירועים רשמיים". הארגון ידון בנושא ב-21 במאי.

 

גווארדיולה והחולצה. "ידעתי שאני חייב ללבוש אותה" (Gettyimages)

עוד באותו נושא: חורחה לופס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי