Sport1 Banner

כל המספרים לקראת הקרב בין ברצלונה ובאיירן מינכן

|

מי מחזיקה יותר בכדור? כמה בישולים למסי? ומי המחמיצן של באיירן? כל התשובות בפנים

(גודל טקסט)

6 בעיטות של ברצלונה פגעו בקורה או משקוף יריבתם בליגת האלופות, הכי הרבה העונה באלופות יחד עם ריאל מדריד. באיירן מקום אחד מתחת לספרדיות עם 4, כולם מבעיטות של לבנדובסקי שעשה זאת יותר פעמים מכל שחקן אחר.

 

הערב הוא יהיה מדויק יותר? רוברט לבנדובסקי (צילום: Gettyimages)

 

7 שערים כבשו שחקני באיירן בנגיחות, יותר מכל קבוצה אחרת במפעל, כשרק רונאלדו (4) כבש עם הראש יותר מה-3 של לבנדובסקי. שחקני ברצלונה כבשו 3 שערים בלבד בדרך הזו.

 

8 שערים כבש ליונל מסי העונה בליגת האלופות, כשרק רונאלדו ואדריאנו כבשו יותר. כל שעריו של הארגנטינאי הובקעו מתוך הרחבה –  4 משעריו היו ברגל שמאל , 3 ברגל ימין ואחד בנגיחה. תומאס מולר הוא מלך השערים של באיירן העונה באלופות, כשכל ששת שעריו הגיעו ברגל ימין ורק אחד מהם היה  מחוץ לרחבת היריבה.

 

מלך השערים של באיירן באלופות, בינתיים. תומס מולר (צילום: Gettyimages)

 

9 שערים כבשו הבווארים ממצבים נייחים העונה באלופות (הכי הרבה במפעל) –  4 בפנדלים, 3 מקרנות ו-2 מבעיטות חופשיות. רק שער אחד של הקטלונים הגיע ממצב נייח, מול אפואל ניקוסיה כאשר הגבה של מסי מצאה את הראש של פיקה.

 

20 כרטיסים נשלפו לשחקני באיירן העונה באלופות, 2 מהם היו בצבע אדום (אלונסו ובנאטיה). לבארסה הונפו 14 צהובים ואדום אחד (ראפיניה).

 

16 מטרים הוא ממוצע מרחק המסירות של באיירן, הכי נמוך באלופות העונה יחד עם בנפיקה. הממוצע של ברצלונה הוא 17 מטרים.

 

26 מצבים יצר מסי עבור חבריו העונה בליגת האלופות, מתוכם 4 הפכו לבישולים. תומאס מולר יצר הכי הרבה מצבים עבור באיירן העונה עם 12, רק במקום ה-25 מבחינת יצירת מצבים, אבל 3 מהם תורגמו לשערים.

 

30 שערים כבשה החבורה של פפ העונה בליגת האלופות (הכי הרבה במפעל) 20 מהם הגיעו בשלושה משחקים: שביעיות לרשתן של רומא ושחטאר ושישייה מול פורטו. הקטלונים כבשו 23 שערים העונה כשגם פורטו (25) עשו זאת יותר פעמים.

 

48 בעיטות לשער היו למסי העונה באלופות כש-18 מהן הלכו למסגרת. לבנדובסקי בעט 41 פעמים לשער עם 13 למסגרת. רק רונאלדו (67) בעט יותר פעמים.

 

60 אחוזי החזקה בכדור יש לבאיירן מינכן העונה בליגת האלופות, רק ברצלונה קרובה אליה עם 59%.

 

61 קרנות היו לבאיירן העונה באלופות (6.1 למשחק) 8 יותר מברצלונה, כשרק הקבוצות ממדריד השיגו יותר (ריאל עם 76 ואתלטיקו עם 63).

 

91 אחוזים מהמסירות של צמד הקבוצות הגיעו ליעדם, הכי הרבה במפעל ביחד עם פ.ס.ז'.

 

132 מצבים יצרה באיירן העונה באלופות (שנייה רק לריאל שיצרה 173). ברצלונה רק חמישית במספר המצבים שיוצרו עם 110 אבל 21 מהם הפכו לשערים (רק לריאל יותר בישולים עם 22), אחד יותר מיריבתם הגרמנית.

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי