Sport1 Banner

כדי להצליח בליגת האלופות צריך למסור

ריאל ויובנטוס. נקבל משחק רב שערים?
ריאל ויובנטוס. נקבל משחק רב שערים? | צילום: Gettyimages

וגם: בכל המפגשים בין יובנטוס לריאל מדריד נכבשו שערים ומי הוא השחקן היעיל במפעל? המספרים מספרים

(גודל טקסט)

3 שערים כבשה יובנטוס מבעיטות חופשיות ישירות העונה באלופות, ראשונה בקטגוריה במשותף עם פורטו. ריאל עדיין מחפשת את הראשון שלה.

 

3 שערים כבש קרלוס טבס מחוץ לרחבה באלופות, יותר מכל אחד אחר. מרסלו כבש את שני השערים שלו העונה באלופות מחוץ לרחבה, רונאלדו כבש את כל שעריו מתוך הרחבה.

 

 

4 הקבוצות שנשארו במפעל מובילות את טבלת המסירות המוצלחות כשריאל במקום השני עם 5,997 מסירות ויובה רביעית עם 4,895 (ברצלונה ראשונה ובאיירן שלישית).

 

5 בישולים יש לרונאלדו העונה באלופות, הכי הרבה במשותף עם קוקה מאתלטיקו והררה מפורטו. אף שחקן של יובנטוס לא בישל יותר מפעמיים (פוגבה ואסמואה).

 

8 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת האלופות, בכולם נכבשו שערים כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:2 (פעמיים לזכות כל קבוצה).

 

רונאלדו. מלך הבישולים (gettyimages)

 

 

26 מצבים יצר קרלוס טבס העונה באלופות (הכי הרבה במפעל) אבל רק אחד מהם הפך לבישול. טוני קרוס יצר הכי הרבה מצבים עבור ריאל (מקום רביעי במפעל) עם 22 כששלושה מהם תורגמו לשערים.

 

29 שערים כבשה ריאל העונה באלופות כשרק באיירן הבקיעה אחד יותר. יובנטוס רק במקום התשיעי מבחינת כיבושים עם 15.

 

35 כרטיסים נשלפו לשתי הקבוצות (כולם צהובים) העונה באלופות כשהספרדים הוזהרו פעם אחת יותר מהאיטלקים.

 

טבס. יוצר הכי הרבה מצבים בצ'מפיונס (gettyimages)

 

79 בעיטות לקח רונאלדו (הכי הרבה במפעל) כש- 49 מהן הלכו למסגרת. הפנומן בעט 40 פעמים מחוץ לרחבה ו-39 מתוכה. טבס במקום הרביעי מבחינת בעיטות עם 34 (21 למסגרת), חצי מהבעיטות הגיעו מתוך הרחבה.

 

164 מצבים יצרו השחקנים של ריאל מדריד כש-21 מהם הסתיימו בבישולים (ראשונה בשתי הקטגוריות). יובנטוס שלישית ביצירת המצבים עם 118 אבל רק במקום ה-13 במספר הבישולים עם 8.

 

804 מסירות השלים טוני קרוס העונה באלופות, יותר מכל שחקן אחר, עם 95% הצלחה. ג'ורג'יו קיינלי במקום השני בקטגוריה עם 702 מסירות שהגיעו ליעדן עם 88% הצלחה. איסקו במקום הרביעי עם 605.

עוד באותו נושא: קרלוס טבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי