Sport1 Banner

פפ גווארדיולה: "זה יהיה משחק מאוד מיוחד עבורי"

פפ. ברצלונה זה הבית שלי
פפ. ברצלונה זה הבית שלי | צילום: Gettyimages

מאמן באיירן התייחס להגרלת חצי הגמר שזימנה לו את האקסית ברצלונה

(גודל טקסט)

בפעם השלישית בהיסטוריה בלבד, כל ארבע האחרונות בליגת האלופות הן קבוצות שכבר זכו להניף את הגביע היוקרתי. ברצלונה מול באירן מינכן, יובנטוס מול ריאל מדריד.

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה שערך מסיבת עיתונאים לאחר ההגרלה לקראת משחק הליגה של קבוצתו, אמר: "זה יהיה משחק מיוחד נגד באיירן מינכן. זו תהיה הפעם הראשונה שפפ גווארדיולה פוגש את ברצלונה ואת שחקניו ופעם ראשונה שלי נגד גווארדיולה". עם זאת, מאמן ברצלונה הבהיר: "רק הדרבי נגד אספניול בליגה מעניין אותנו כרגע. זה דרבי".

 

פפ גווארדיולה, מאמן באיירן מינכן התייחס לחזרתו לקאמפ נואו בחודש הבא: "כמובן שזה משחק מיוחד עבורי" אמר הקטאלוני וסיפר על ההיסטוריה שלו בברצלונה. "זה יהיה מאוד מיוחד בשבילי, בשביל טיאגו ובשביל הצוות. ברצלונה זה הבית שלי".

מריו גצה, קשר באיירן מינכן צייץ לאחר ההגרלה: "הגרלה נהדרת! מחכה למשחקי חצי הגמר". המנהל הספורטיבי של באיירן, מתיאס זאמר אמר לאתר הרשמי: "הסיכויים שלנו הם 50:50. אני מצפה למשחקים, מה יותר טוב בכדורגל ממשחקים גדולים שכאלה?"

שוער הבווארים, מנואל נוייר התייחס ל-0:7 בסיכום שני המשחקים מול ברצלונה לפני שנתיים: "ניצחנו את ברצלונה בשני המשחקים בחצאי הגמר ב-2013, אבל זה לא אומר דבר לקראת המפגשים הפעם".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאם הוסיף: "זה יהיה מורכב, ברצלונה כיום במומנטום מצוין, אבל המשחק השני ייערך אצלנו בבית. הסיכויים הם 50-50".

חלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה צייץ בהתרגשות שהיריבה הבאה של קבוצתו תהיה יובנטוס.

מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ'לוטי: "אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לשחזר את החלום. אנחנו צריכים להיות בשיאנו כדי לנצח".

פאבל נדבד, שחקן העבר של יובנטוס שכיום משמש כחבר הנהלה בגברת הזקנה אמר על צמד המפגשים הצפויים לקבוצתו נגד ריאל מדריד: "זה יהיה מפגש מרתק מול אלופת אירופה. אנחנו שמחים וראויים להיות במעמד חצי הגמר לצד קבוצות כאלה. אנחנו רוצים לשחק טוב בשני משחקי חצי הגמר ואני בטוח שהקהל יהנה. אני משוכנע שבשני המשחקים נציג כדורגל טוב ונחכה לראות אם זה גם יספיק כדי להמשיך את הריצה באלופות. שמחים לחזור לחצי הגמר אחרי 12 שנים".

המשחק הראשון בטורינו בין יובנטוס לבין ריאל מדריד ייערך ב-5 במאי והגומלין שמונה ימים אחר כך, ב-13 במאי. פפ גווארדיולה יחזור לקאמפ נואו ב-6 במאי ומשחק הגומלין במינכן ייערך ב-12.5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי