Sport1 Banner

"מקווה שנכבוש שוב שלישייה"

| Gettyimages

לורן בלאן ופ.ס.ז' שלו מוכנים לקראת המפגש הראשון מול ברצלונה ברבע גמר האלופות

(גודל טקסט)

מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד ברצלונה מחר והביע תקווה שפ.ס.ז' תוכל לשחזר את הניצחון הענק על ברצלונה 2:3 בשלב הבתים גם בלי זלאטן איברהימוביץ' המורחק, דויד לואיז וטיאגו מוטה הפצועים ומארקו וראטי המושעה.

"להבקיע שלושה שערים לרשת של ברצלונה זה לא דבר קל ואנחנו מקווים ללמוד מהמשחק הקודם ולנסות לעשות זאת שוב למרות ההרכב הקצר לנו. הפגנו אז משחק גדול, אבל בואו נקווה שלמדנו גם מהטעויות שאיפשרו לברסה להבקיע אז צמד". 

בלאן טרח להגיע למשחק האחרון של ברצלונה וחזה בתיקו 2:2 נגד סביליה: "זה פשוט קשה מאוד לא לספוג מול ברצלונה, כי יש להם שחקנים שכובשים שערים בכל משחק". המאמן שייחסר מספר שחקנים הזמין לסגל את אדריאן ראביו הצעיר בן ה-20 ששיחק רק 8 משחקים העונה בליגה ואמר: "אומרים שהוא שחקן העתיד, אז אני נותן לו צ'אנס להוכיח את עצמו". מוטה, האיטלקי ממוצא ברזילאי ששיחק בברסה זקוק לנס לשחק.

בלאן עשוי להפתיע ולהציב את חאבייר פאסטורה בחוד כ-"9 מזויף" ואדינסון קבאני שוב ישחק באגפים, אבל בלאן אמר: "הוא חלוץ שיכול לרוץ 12-13 קילומטרים במשחק ולנוע בשני האגפים ולעשות להגנה של ברסה צרות משם".

פאסטורה. 9 מזויף

לוקאס מורה שלא שיחק חודשיים וחסר ל-19 דקות בגמר גביע ליגה נגד באסטיה לא צפוי לפתוח. "הוא התקדם אחרי הפציעה, אבל אסור לנו לסכן אותו", אמר המאמן. עוד אישר בלאן שסלבטורה סיריגו יפתח בשער ומרקיניוס בהגנה. הוא אמר על הבריזלאי הצעיר: "הוא התקדם מאוד בשנה האחרונה. הוא מאוד אינטלינגט ולומד הרבה מדויד לואיז וטיאגו סילבה".

לשאלה אם יש דרך לעצור את ליאו מסי ענה: "משחק קבוצתי טוב יכול לעזור. אסור לעזוב אותו בשקט, כי הוא כובש 50-60 בשנה. הוא הגיע למצב שאם הוא כובש רק 40 שערים בעונה שואלים מה קרה לו". 

המאמן נשאל האם דני אלבס ישחק בשנה הבאה בפ.ס.ז' ולא פסל את האפשרות: "זה לא נוח לדבר על כך יום לפני המשחק ובכל מקרה עוד לא הגשנו לו הצעה רשמית. הוא כבר אמר שיצטרך לחשוב על עתידו ויהיו הרבה התרחשויות בקיץ הקרוב". 

עוד באותו נושא: חאבייר פאסטורה, לורן בלאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי