Sport1 Banner

סיטי-קייב. הארט: "מקווים לעשות היסטוריה"

הארט אופטימי. אנחנו במצב טוב
הארט אופטימי. אנחנו במצב טוב | צילום: Gettyimages

עם יתרון 1:3, האנגלים רוצים לעלות הערב לראשונה לרבע גמר הצ'מפיונס

(גודל טקסט)

עם יתרון 1:3 מבטיח מהמפגש הראשון באוקראינה, מנצ'סטר סיטי תארח הערב (21:45) את דינמו קייב כשהיא קרובה מאוד לעלייה ראשונה בתולדותיה לרבע גמר ליגת האלופות.

 

"זה מאוד חשוב לנו", הודה ג'ו הארט, "זאת הייתה המטרה שלנו כבר כמה שנים ואנחנו במצב טוב להגשים אותה. כולנו מקווים שנעשה היסטוריה". שוער סיטי השתדל להיות מאופק, אך מכוון גבוה יותר מאשר רבע הגמר, "זה מפעל קשה אבל אנחנו חייבים להאמין שאנחנו יכולים לזכות בו, אחרת אין טעם להופיע".

 

 

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני ניסה לשמור את חניכיו דרוכים. "הכי חשוב להבין שעדיין לא עלינו. אנחנו מתמודדים מול יריבה מנוסה שיודעת איך לשחק במצבים האלה. ננסה לנצח גם את המפגש הזה". הצ'יליאני קיבל עידוד מכך שיאיא טורה כשיר ויכול לשחק מול האוקראינים.

 

כידוע, פלגריני יעזוב בסוף השנה ויוחלף על ידי פפ גווארדיולה, והמנג'ר בהחלט גאה בהישגיו עד כמה עם הסיטיזנס במפעל היוקרתי ביבשת. "לפני שהגעתי לכאן, המועדון לא הגיע לשלב הנוק-אאוט. עבורי זה לא משנה שאני עוזב, האחריות נותרה זהה".

 

"עוד לא עלינו". פלגריני נזהר משאננות (GettyImages)

 

בצד השני מבינים שהמשימה קשה, אך לא מוכנים לוותר מראש. "אין לנו הרבה סיכויים להתקדם אבל יש לנו סיכוי אם השחקנים יהיו רגועים", אמר מאמן קייב סרגיי רברוב. "אנחנו חייבים להיות מרוכזים, לעבוד קשה מאוד ולשחק כקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי