Sport1 Banner

דיבאלה, קייליני ומרקיסיו לא כשירים לבאיירן

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | צילום: Gettyimages

יובנטוס בצרות לקראת גומלין שמינית הגמר (רביעי, 21:45), מריו מנדז'וקיץ' בספק

(גודל טקסט)

מאז הניצחון 0:1 על ססואולו ביום שישי, יובנטוס כולה דרוכה ועסוקה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן (רביעי, 21:45), אחרי ה-2:2 הדרמטי בין הקבוצות במפגש הראשון.

 

בשער העיתון "גאזטה דלו ספורט" הוזהרה הגברת הזקנה מהמשחק עם הכיתוב הגדול "זהירות יובה", שנכתב למעשה בגרמנית ("אכטונג יובה"). העיתון התייחס למכת הפציעות הלא פשוטה שעוברת על הביאנקונרי, שיגיעו למשחק ללא כמה שחקני מפתח.

 

 

שלושה שחקני מפתח כבר הוצאו מהסגל בהודעה דרמטית. פאולו דיבאלה הצעיר יחסר בגלל תשישות, קלאודיו מרקיסיו ייעדר בשל פגיעה בשריר השוק ברגלו השמאלית וג'יורג'יו קייליני, שהגיע לא כשיר למפגש הראשון והוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה מול הקהל הביתי בטורינו. גם מריו מנדז'וקיץ' בספק ובחוד של מקסי אלגרי צפוי לפתוח אלבארו מוראטה.

 

Today's headlines in English from Gazzetta dello Sport, Corriere dello Sport and Tuttosport. https://t.co/L6BYEHPCAQpic.twitter.com/uhyj3XSnTb

— footballitalia (@footballitalia) March 15, 2016

 

הצוות הרפואי של הגברת הזקנה עובד סביב השעון כדי לעזור להחלמה של מרקיסיו וקייליני, שכנראה יהיו רק כשירים למשחק נגד טורינו ביום ראשון. אם יובנטוס לא תספוג שער בארבע הדקות הראשונות של המשחק ישבור ג'יאנלואיג'י בופון את שיא אי הספיגות באיטליה בכל הזמנים.

 

המאמן מסימיליאנו אלגרי מודאג מאוד מהפציעה של מריו מנדז'וקיץ', בשל העובדה שפאולו דיבאלה, שבקושי החמיץ משחקים העונה, סובל מתשישות אחרי המשחק נגד ססואולו בו כבש את שער הניצחון.

 

עדיין אפשרי להעפיל. דיבאלה (gettyimages)

 

"אם נשחק כפי שאנו יודעים, אנו מסוגלים להעפיל", אמר דיבאלה בראיון ל-SKY איטליה. "זה עדיין אפשרי. אני מאמין שביום רביעי נראה את יובנטוס של 30 הדקות האחרונות של המשחק הראשון. המפתח למשחק הוא לסגור את ההגנה ולנצל את ההזדמנויות שלנו ואת הפרצות כאשר הכדור יהיה אצלנו".

 

על השער שהבקיע נגד ססואולו אמר: "זו בעיטה שאני מתאמן עליה הרבה באימונים, אז עבדתי על זה וניסיתי את מזלי. אני אוהב בעיטות מהסוג הזה. תמיד כשאני מקבל את הכדור ברגל ימין, אני מנסה להעביר לשמאל ולבעוט לפינה הרחוקה". 5,000 אוהדים צפויים ללוות את הגברת הזקנה במסע הלא כל כך ארוך לאיצטדיון אליאנץ ארנה שבבירת בוואריה, שם ירד שלג והטמפרטורות מקפיאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי