Sport1 Banner

הידינק: "לפ.ס.ז' אין סיכוי להחתים כוכב כמו הזאר"

היניק מחויך. שוב הבלוז מגיעים לעיר האורות
היניק מחויך. שוב הבלוז מגיעים לעיר האורות | צילום: AFP

מאמן צ'לסי חימם את האווירה לפני מפגש שמינית גמר האלופות (21:45)

(גודל טקסט)

בעקבות הראיון שהעניק אדן הזאר לעיתון הצרפתי ל'פריזיאן בו רמז שישקול מעבר לפ.ס.ז' אם יקבל הצעה, קרא לו אתמול מנג'ר הקבוצה חוס הידינק להפסיק לחשוב על עיר האורות ולהתרכז בקבוצתו, שתתארח הערב (21:45) אצל הקבוצה של בלאן בפתיחת שמינית גמר ליגת האלופות.

 

הזאר אמר בראיון לקראת המשחק: "יהיה קשה לומר לא להצעה של פ.ס.ז'" והידינק עקץ חזרה: "קודם שיהיה בכושר ויראה שהוא שחקן צמרת שוב". הבלגי כבש רק שער אחד כל העונה, גם הוא היה בגביע נגד מ.ק. דונס.

 

 

הידינק, שהחליף את מוריניו כידוע באמצע העונה, כינה את פ.ס.ז' "קבוצה שולית שאין לה צ'אנס להחתים כוכב כמו הזאר" ופתח במלחמה פסיכולוגית נגד הצרפתים, אם כי תיקן את עצמו כשאמר: "יש להם תוכניות גדולות והמטרה שלהם לזכות במפעל".

 

בפעם האחרונה שהידינק אימן את צ'לסי באלופות זה הסתיים בחצי גמר, אז ברצלונה הדיחה את הקבוצה הלונדונית בסטמפורד ברידג' בעונת 2008/9 עם שערו הכל כך זכור של אנדרס אינייסטה שמנע מהבלוז מפגש מול מנצ'סטר יונייטד.

 

Tuesday's Daily Mail back page:
Hazard Warning#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/s7GFYiBv7B

— Nick Sutton (@suttonnick) February 15, 2016

כזכור, בעונה שעברה צ'לסי סיימה את דרכה בליגת האלופות, עם ז'וזה מוריניו על הקווים, מול פ.ס.ז' לאחר שסיימה ב-1:1 בצרפת, אך ספגה שני שערי חוץ בביתה ובסיכום התוצאה הייתה 3:3 שהוביל להדחת הלונדונים.

הערב, בהיעדרו של ג'ון טרי הפצוע, יצטרך המגן בראניסלב איבנוביץ' שיוסט למרכז ההגנה להתעמת עם זאלטן איברהימוביץ' שמחפש זכייה ראשונה באלופות ונקמה בצ'לסי אחרי שהורחק לפני שנה בטענה לעבירה על אוסקר.

 

באבא רחמן צפוי לעימות עם אנחל די מאריה למרות שבקושי שיחק העונה (5 משחקי ליגה, שלושה באליפות). עימות נוסף שיהיה מסקרן במיוחד יהיה בין טיאגו סילבה לדייגו קוסטה שהתחדש במסיכה.

 

קוסטה עם המסיכה לאחר ששבר את אפו (AFP)

 

דויד לואיז, ששיחק לצידו של ג'ון טרי בהגנת צ'לסי, תקף את המועדון על כך שהוא לא מראה כבוד לבלם הוותיק. "טרי הוא אולי השחקן הגדול ביותר של צ'לסי בכל הזמנים. הוא רוצה להישאר והם מכריחים אותו לחכות לתשובה. זו השפלה". 

 

הרכבים משוערים:

 

פ.ס.ז': קווין טראפ, טיאגו סילבה, דויד לואיז, מרקיניוס, מקסוול, מרקו וראטי (אלן ראביו), טיאגו מוטה, בלייס מטווידי, אנחל די מאריה, לוקאס מורה, זלאטן איברהימוביץ'.

 

צ'לסי: טיבו קורטואה, גארי קייהיל, בראניסלב איבנוביץ', באבא רחמן, ססאר אספיליקווטה, ססק פברגאס, ג'ון אובי מיקל, וויליאן, אוסקר, פדרו, דייגו קוסטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי