Sport1 Banner

נובחת, לא נושכת: רק 0:0 לאתלטיקו אצל איינדהובן

גרייזמן. רשם שתי החמצות גדולות
גרייזמן. רשם שתי החמצות גדולות | צילום: Gettyimages

החבורה של סימאונה סיכנה יותר, אבל לא כבשה גם מול עשרה שחקנים

(גודל טקסט)

שתי מחציות שונות נראו הערב בפיליפס סטדיום במשחק שמינית גמר ליגת האלופות בין איינדהובן לאתלטיקו מדריד. הראשונה קצבית, מהירה ועמוסה במצבים. השנייה איטית, כבויה ונוקשה. המשותף לשתי המחציות היתה העובדה שלא נכבשו בהן שערים וכך חלקו שתי הקבוצות תיקו 0:0 משמים. תוצאה טובה גם להולנדים שלא ספגו שער חוץ וגם לספרדים שחוזרים הביתה לגומלין ב-15 במרס בוויסנטה קלדרון מבלי שהפסידו.

 

הקולצ'ונרוס היו טובים יותר ב-45 הדקות הראשונות אבל לוסיאנו וייטו ובעיקר אנטואן גרייזמן החמיצו ממצבים קורצים. האירוע הבולט של המחצית השנייה היתה הרחקתו הלא מוצדקת של גסטון מפ.ס.וו, לאחר שהשופט האיטלקי אכל את ההצגה של דייגו גודין.

 

 

לקראת הסיום זרק דייגו סימאונה למערכה את פרננדו טורס הוותיק ואת אנחל קוריאה ינוקא אבל גם הם לא הצליחו לשנות דבר. 0:0 ולהתראות בקלדרון.

 

הרכבים:

איינדהובן: ג'רואן זואט; סנטיאגו אריאס, ג'פרי ברומה, הקטור מורנו, ג'טרו ווילמס; גווארדדו (ג'וריט הנדריקס 76), דאבי פרופר, מרקו ואן חינקל; לוסיאנו נארסינג (ניקולאס איסימאט-מירין 61), יורגן לוקאדיה (מקסים ליסטין 86), גאסטון פריירו.

 

אתלטיקו: יאן אובלאק; חואנפארן, סטפן סאביץ', דייגו גודין, פליפה לואיס; קוקה, גאבי, סאול (אנחל קוריאה 74), אוליבר; לוסיאנו וייטו (פרננדו טורס 61), אנטוניו גרייזמן.

 

מהלך המשחק

 

דקה 2

וייטו נשלח לעומק הרחבה, התנגש בשוער זואט, הכדור התגלגל לכיוון השער וברומה הרחיק מהקו לקרן.


גרייזמן מול ארבעה הולנדים. איש המפתח (AFP)

דקה 29

קוקה הכניס כדור עומק לגרייזמן ששמר את מלכודת הנבדל והותיר את הצרפתי לבד מול זואט. גרייזמן ניסה להגביה מעליו, אבל שוער פ.ס.וו קרא את המהלך ועצר.

דקה 61

וייטו יוצא ופרננדו טורס נכנס, אולי הוא יביא את השינוי.

דקה 68

טעות שיפוט חמורה: גסטון מפ.ס.וו התרומם לכדור גובה, גודין התגלגל על הדשא כאילו ירו בו והשופט האיטלקי אורסאטו אכל את ההצגה ושלף אדום לקשר האורוגוואי .


גסטון מורחק. טעויות קורות גם במעמדים כאלה (AFP)

דקה 82

לחץ רצוף של הספרדים מסתיים בהכנסת כדור של פליפה לואיס לאנחל קוריאה, שעשה סיבוב על המקום אבל זואט השתטח ואסף את הכדור. 

עוד באותו נושא: לוסיאנו וייטו, לוק דה יונג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי