Sport1 Banner

לורן בלאן: אורייה פתטי ועלוב, הוא יישא בתוצאות

בלאן. אורייה הזיק לקבוצה והמריא לחשוב על מעשיו
בלאן. אורייה הזיק לקבוצה והמריא לחשוב על מעשיו | צילום: AFP

מאמן פ.ס.ז' התייצב למסיבת עיתונאים לקראת צ'לסי ותקף את המגן שהושעה

(גודל טקסט)

ליגת האלופות חוזרת וכבר במשחק הראשון של שמינית הגמר יפגשו שתי ענקיות בעיר האורות, כאשר פאריס סן ז'רמן תארח את צ'לסי (שלישי, 21:45).

פ.ס.ז' מעדה מול ליל בסוף השבוע במשחק בו המאמן לורן בלאן העניק מנוחה למספר כוכבי הקבוצה, אבל באלופת צרפת מתעסקים ביממה האחרונה דווקא במגן הקבוצה, סרז' אורייה, שאמר בראיון וידאו עם אוהדים ש"לורן בלאן מלקק את אשכיו של זלאטן איברהימוביץ'", שהמגן ואר דר וויל "חרא של שחקן" ושהשוער סיבלטורה סיריגו, ששיחק רק פעם אחת העונה, "גמור". אורייה שהתנצל בינתיים, הושעה עד להודעה חדשה ובצרפת מדווחים כי המריא לתאילנד לצורכי חופשה והתרעננות.

בלאן ערך היום את מסיבת העיתונאים לקראת הגעת הבלוז והתייחס כמובן לפרשת אורייה: "הגבתי בצורה רעה לדבריו. אנחנו יכולים לחשוב מה שאנחנו רוצים, אבל עשיתי הכל כדי לצרף אותו לקבוצה וזו התודה שלו? זה מאוד כואב לי ולא אגיד מעבר לזה. חבל ששחקן כזה לא מתאמן איתנו ובמקום זה יושב בבית ולא יודע מה לעשות".

 

דברים קשים של בלאן במסיבת העיתונאים (AFP)

 

בלאן אולי אמר שלא יתייחס לאורייה מעבר לכך, אבל המשיך לתקוף: "הוא פתטי ועלוב. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה והוא יישא בתוצאות. יש הרבה שחקנים שיש להם בעיות, אבל עוצרים את עצמם מלומר דברים כאלה. הוא הזיק לקבוצה".

 

המאמן שהאריך בסוף השבוע את חוזהו בפ.ס.ז', נשאל אם הוא מרגיש שאיבד את השליטה בקבוצה אחרי תקרית מול מארסיי בה דויד לואיז סרב להתחלף: "ביקשתי שאלות על צ'לסי. הדבר הכי חשוב כרגע הוא המשחק".

 

 

אחד העיתונאים אמר לבלאן שדבר כזה יכול לקרות רק בקבוצות קטנות, אבל המאמן העצבני הגיב: "זה יכול לקרות בכל קבוצה. אף אחד לא חסין, בעיקר כשיש את הרשתות החברתיות ששולטות". 

עוד באותו נושא: לורן בלאן, סרז' אורייה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי