Sport1 Banner

בואטנג: "פייבוריטים, אבל לא יהיה לנו קל"

בואטנג. לא קל
בואטנג. לא קל | צילום: Gettyimages

באיירן תפגוש את יובנטוס בשמינית גמר האלופות. נדבד: "יש סיכוי"

(גודל טקסט)

יובנטוס הגרילה שוב את באיירן מינכן. בעונת 2012/13 הדיחה באיירן את יובנטוס ברבע הגמר עם נצחונות של באיירן פעמיים 0:2. אלה יהיו מפגשים מרתקים בין מאריו מנדזוקיץ' שחקנה לשעבר של באיירן המככב היום ביובנטוס וארתורו וידאל וקינגסלי קומן שחקני יובה שישחקו הפעם נגד באיירן.

 

קרל היינץ רומניגה יו"ר באיירן אמר: "זה משחק קשה מאוד, אבל אטרקטיבי עם שחקנים שישחקו נגד קבוצתם לשעבר. נצטרך לשחק טוב פעמיים נגד יובה". המנג'ר המקצועי, מתיאס זאמר: "יובה קבוצה אטרקטיבית. אנחנו מכירים אותם היטב והדחנו אותם לפני שנתיים. היו להם בעיות בתחילת העונה, אבל עכשיו הם קבוצה טובה".

 

  • כל המפגשים של שמינית הגמר בצ'מפיונס

 

פיליפ לאם קפטן באיירן: "התמודדות בין שני מעודונים גדולים באירופה. ניתן את כל מה שיש לנו לעלות לרבע". תומאס מולר: "יובה קבוצה חכמה ויש להם חלוץ ברמה גבוהה כמו מאריו מנדזוקיץ'. אני מצפה לשחק במגרש של יובנטוס". ג'רום בואטנג: "אנחנו פייבוריטים, אבל צפויים לנו שני משחקים לא קלים".

 

סגן נשיאי יובה, פאבל נדבד אמר: "זה מפגש קשה מאוד עבורנו. באיירן קבוצה מעולה. אני מאמין שעדיין יש סיכוי. באיירן לא קבוצה בלתי מנוצחת ואנחנו הצלחנו יפה באירופה שנה שעברה".

 

נדבד. "מאמין שעדיין יש סיכוי" (gettyimages)

 

אי אפשר לומר שזה לא היה באוויר. ארסנל משחקת שוב נגד ברצלונה בשמינית גמר האלופות. השתיים ישחזרו את הגמר מ-05/06 בו ניצחה ברצלונה את ארסנל 1:2 וזכתה אז פעם שנייה בתואר. השתיים נפגשו שלוש פעמים בשלב הנוקאאוט, כשבארסה חלפה על ארסן ונגר גם ברבע-הגמר של 09/10 ובשמינית-הגמר ב-10/11. הם נפגשו ב-1999/2000. בשבעה משחקים ברצלונה ניצחה ארבעה, פעמיים תיקו וניצחון אחד בלבד של ארסנל.

 

אלברט סולר נציג הנהלת ברצלונה בהגרלה אמר: "שתי הקבוצות משחקות בשיטה דומה, כך שאני בטוח שהאוהדים ייהנו מאוד מהמפגשים האלה. ארסנל יכולה לעשות לנו בעיות. הדרך בה אנו מבינים כדורגל דומה. כמו תמיד יש לנו כבוד גדול עבורם. אנחנו רגילים לשחק תחת לחץ". המנהל של ברצלונה, רוברט פרננדס, התייחס להגרלה מול ארסנל: "זה משחק פתוח לחלוטין, נהנה ממנו". מזכיר ארסנל, דיוויד מיילס, אמר: "ברצלונה הקבוצה האחרונה שהיינו רוצים להגריל".

 

 

משחק גדול נוסף יהיה בין פ.ס.ז' לצ'לסי שהודחה בדיוק באותו שלב שנה שעברה על ידי הקבוצה הצרפתית אחרי 1:1 במשחק הראשון בפאריס ו-2:2 בסטמפורד ברידג'. צ'לסי עפה בגלל שערי חוץ.

 

רומא הגרילה את ריאל מדריד אחרי ששיחקה בבית המוקדם נגד ברצלונה. מאמן רומא, רודי גרסיה, אמר: "ריאל מדריד הגרלה נחמדה". הוא אמר ל"רדיו רומא": "לנסות להתגבר על אחת הקבוצות הטובות באירופה זה אתגר לא רע. אני מקווה שהאולימפיקו יהיה מפוצץ ב-17 בפברואר. אמרתי זאת בעבר ואומר שוב שחשוב שיהיה איצטדיון מלא". על העובדה ששיחק קודם נגד ברצלונה ועכשיו נגד ריאל אמר: "מה אתם מתפלאים? בשביל זה אנחנו משחקים בליגת האלופות. עד היום שיחקתי נגד ריאל מדריד בידידות בלבד. הקבוצות שמועמדות לזכות באליפות הן ריאל מדריד, פ. ס.ז' ובאיירן מינכן".

 

אמיליו בוטראגניו חבר הנהלת ריאל מדריד אמר על ההגרלה: "היא לא קלה. רומא יודעת איך להתנהל במשחקים כאלה ויש להם שחקני איכות בחוד".

 

המנהל המקצועי של וולפסבורג, קלאוס אלופס התייחס להרגלה מול גנט של קני סייף: "אנחנו מאוד מרוצים, שני המועדונים הגרילו את הקבוצות שכולם רצו לפגוש. גנט היא קבוצה חדשה בליגת האלופות, זאת הגרלה עבירה – מבלי לזלזל ביריבה".

עוד באותו נושא: ג'רום בואטנג, פאבל נדבד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי