Sport1 Banner

שלושער לרונאלדו ב-2:4 של ריאל על קאשימה

הפעם החמישית שריאל זוכה בתואר אלופת העולם
הפעם החמישית שריאל זוכה בתואר אלופת העולם | צילום: AFP

הבלאנקוס קטפו גם את גביע העולם לקבוצות אחרי קאמבק. זידאן ממשיך לפרוח

(גודל טקסט)

זינדין זידאן ושחקניו בוודאי לא העלו על דעתם שזה יהיה כל כך קשה, אבל זה קרה: ריאל מדריד ניצחה 2:4 את קאשימה היפנית וזכתה בגביע העולם למועדונים בפעם החמישית בתולדותיה – יותר מכל קבוצה אחרת בגלובוס.

קאשימה אנטלרס היפנית, שזכתה להשתתף בטורניר על תקן המארחת, הצליחה למתוח את הבלאנקוס להארכה ואף הובילה לדקות ספורות אחרי שמחקה פיגור מרגלו של בנזמה, אבל מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לקבוע שלושער ולהפוך את התוצאה.

מעבר לכך שהבלאנקוס הוסיפו גביע נוסף לארון, זידאן שבר היום שיא מועדון והוא הראשון על הקווים רושם 26 משחקים רצופים ללא הפסד מפתיחת העונה, שיא שהיה שייך עד כה לפאביו קאפלו שצבר 25 משחקים ללא הפסד ב-1996/7. זהו גם היה משחק 37 ברציפות ללא הפסד אם מחשיבים את העונה שעברה, וגם זה שיא שמחזיק בו זיזו.

תואר נוסף לאוסף. קאסמירו והבלאנקוס חוגגים (Gettyimages)

מאז שנכנעה צ'לסי לקורינתיאנס ב-2012, אף קבוצה אירופית לא נכנעה בגמר – ולא רק שזה כמעט קרה לריאל, אם היפנים היו זוכים הם היו הראשונים שעושים זאת שלא מאירופה או מיבשת אמריקה.

למזלה של ריאל גם השופט היה לצידה, כשריחם על סרחיו ראמוס בשלהי המחצית השנייה ועל אף שכבר התכוון להוציא לו את הצהוב השני, ויתר ונתן לבלם להישאר על כר הדשא.

At 2-2, the referee was ready to book Sergio Ramos before remembering he was already on a yellow!  pic.twitter.com/Pr2WMdyERo

— FourFourTweet (@FourFourTweet) December 18, 2016

במשחק על המקום השלישי שהתקיים מוקדם יותר היום, ניצחה אתלטיקו נסיונל הקולומביאנית את אמריקה ממקסיקו בדו קרב פנדלים לאחר 2:2 בתום 90 דקות.

שער עצמי של רמון סמודיו (6) ואלחנדרו גוארה (26) העלו את נסיונל ליתרון כפול, אבל מייקל ארויו (38) ופנדל מוצלח של אוריבה פראלטה (66) כפו הכרעה מהנקודה הלבנה – אולם שתי החטאות בשתי הבעיטות הראשונות מרגלי אוסבלדו מרטינס ורמון סמודיו (שכבש עצמי כאמור) אפשרו לקולומביאנים לנצח 3:4 בפנדלים.

הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס (נאצ'ו פרננדס 108), רפאל וראן, מרסלו; קאסמירו, לוקה מודריץ' (מתאו קובאצ'יץ' 105), טוני קרוס, לוקאס ואסקס (איסקו 81), כריסטיאנו רונאלדו (אלברו מוראטה 112), קארים בנזמה.

קאשימה: היטושי סוגאהטה; דאיגו נישי, נאומיצ'י אואדה, גן שוג'י, שוטו ינאמוטו; יאסושי אנדו (יוקיטושי איטו 103), ריוטה נגאקי, מיצואו אוגסווארה (פבריציו 68), גאקו שיבסאקי; מו קנאזקי, שומה דוי (יומה סוזוקי 88).

מהלך משחק

דקה 9

0:1 לריאל מדריד: בעיטה של לוקה מודריץ' מחוץ לרחבה נהדפה על ידי סוגהאטה למרכז הרחבה, בנזמה כבש מקרוב בקלילות.


שער קל ומהיר לצרפתי. בדרך להנפה? (AFP)

דקה 44

1:1! דקות טובות של קאשימה הובילו לשער שוויון. וראן לא הצליח להרחיק, וסידר לשיבסאקי הזדמנות נוחה מקרוב וכדור ברשת.


ניצל טעות של וראן כדי לכבוש (AFP)

דקה 52

מהפך! 1:2 לקאשימה: שיבסאקי הניף את הרגל מכ-18 מטר ושם את הכדור בדיוק בפינה של נבאס. היפנים ישמרו על היתרון?


קאשימה חוגגת מהפך פנומנלי (AFP)

דקה 59

2:2! זה לא לקח לריאל מדריד יותר מדי זמן. כריסטיאנו רונאלדו זכה לבעוט פנדל מ-11 מטר אחרי שוואסקס הוכשל ברחבה ודאג לאזן.


CR7 ממהר לעיגול האמצע (AFP)

דקה 98

2:3 לריאל! בתוך ההארכה ניצל CR7 חוסר עירנות מצד הגנת קאשימה, גלגל לפינה הרחוקה והשיב את הבלאנקוס ליתרון.

דקה 104

2:4 ריאל, שלושער לרונאלדו! הכדור הגיע לרגל שמאל של הפורטוגלי במרכז הרחבה, הוא בעט כדור חזק ומדויק וקירב את ריאל עד מאוד לזכיה במפעל.


שלושער ולספסל. זיזו יודע למי להודות על התואר (Gettyimages)

עוד באותו נושא: קאשימה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי