Sport1 Banner

פולישיץ' האריך חוזה, גאייטן בדרך לטוטנהאם?

פולישיץ'. נשאר נאמן
פולישיץ'. נשאר נאמן | צילום: דורטמונד

דורטמונד החתימה את הקשר עד 2020, בנוסף לאיזק. וגם: יורנטה סרב לצ'לסי

(גודל טקסט)

רשמי

ג'רארד דאולפאו הושאל למילאן עד סוף העונה עם אופציה לרכישה. הקשר שעזב את אברטון סיפר עם נחיתתו בעיר: "אני מאוד שמח להיות כאן. בחרתי במילאן כי מדובר במועדון גדול. סוסו? אני שמח להתאחד איתו".

הספרדי במועדונו החדש (האתר הרשמי של מילאן)

כריסטיאן פולישיץ', קשר דורטמונד בן ה-18, האריך את חוזהו עד 2020. הוא היה מבוקש בליברפול בחודשים האחרונים.

 

Christian Pulisic verlängert bis zum 30. Juni 2020 // Christian Pulisic has extended his contract until 30 June 2020.  #22until2020#bvbpic.twitter.com/YuyHYb7ptE

— Borussia Dortmund (@BVB) January 23, 2017

 

ראיס אמבולחי שוערה בן ה-30 של נבחרת אלג'יריה חתם בראן ועבר מאנטליאספור.

 

El #Rennes ha fichado al guardameta argelino Raïs M'Bolhi (30 | #Antalyaspor). Firma hasta junio de 2018. pic.twitter.com/RZdE6ry3Q1

— 100% Fichajes (@mercatosphera) January 23, 2017

ג'ין סו-קים הדרום קוריאני עבר רשמית מהופנהיים ליאונבוק מוטורוס הדרום קוריאנית.

Die Verträge sind unterzeichnet. Jin-Su #Kims Wechsel zu @Jeonbuk_hyundai ist offiziell https://t.co/ukJXyh6HDy. Alles Gute, Jin-Su. #tsgpic.twitter.com/5RIsrHbEmb

— TSG 1899 Hoffenheim (@achtzehn99) January 23, 2017
 

החלוץ הצעיר קורנטין ז'אן הושאל ממונאקו לטולוז. הוא שותף רק פעמיים כמחליף העונה.

 

זה היה באוויר והפך רשמי. בורוסיה דורטמונד החתימה את הכישרון השבדי הענק, אלכסנדר איזק שהעדיף אותה על פני ריאל מדריד. החלוץ מכונה "זלאטן השחור" נרכש ב-10 מיליון יורו.

 


איזק חותם בדורטמונד (דורטמונד, רשמי)

 

שמועות

לסטר סיטי דחתה הצעה בגובה 1.7 מיליון ליש"ט מאלאבס הספרדית על לאונרדו אוז'ואה, כך פורסם ב"סקיי ספורט". החלוץ  הארגנטינאי דרש רק בשבוע שעבר להציב אותו ברשימת ההעברות בעקבות מיעוט דקות משחק.

 

בעונה שעברה דברים הסתדרו טוב יותר בלסטר. אוזו'ואה (Gettyimages)

 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את גונסאלו גדס הכישרון בן ה-20 של בנפיקה ועל פי דיווחים בפורטוגל הוא בדרך למועדון חדש לאחר שלא שותף ב-0:4 על טונדלה. גם פאריס סן ז'רמן בתמונה ועשויה לשלם עבורו 30 מיליון יורו.

 

בייג'ין גואן וטיינג'ין הסיניות רוצות את מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס. שם נוסף שמוזכר כפוטנציאל למעבר למזרח הוא זה של דני אלבס. מגן יובנטוס הוותיק מחוזר אצל שנחאי SIPG, חביי פורצ'ון וטיאנג'ין קואנג'ין.

 

מאוריסיו פוצ'טינו רוצה לפי ידיעות בספרד את ניקולס גאייטן, הארגנטיני של אתלטיקו מדריד שלא הרשים בחצי העונה שלו בקולצ'ונרוס מאז הגיע בקיץ מבנפיקה. הוא שיחק רק בתשעה משחקי ליגה. אתלטיקו שילמה עליו 25 מיליון יורו. הוא עשוי להגיע במקום אריק לאמלה שסובל מפציעה ארוכה.

 

Benfica manager confirms why he left Man Utd transfer target Gonçalo Guedes out of today's squad – https://t.co/QHWZM74ttfpic.twitter.com/wrDJX6tuZ7

— Squawka News (@SquawkaNews) January 22, 2017

 

שם נוסף בו מעוניינים על פי דיווחים הספרס הוא סנדרו ראמירס שמושאל מברצלונה למלאגה. הוא מגלה יכולת טובה העונה ומחירו רק שבעה מיליון ליש"ט.

 

האל רוצה את הקשר המאכזב של ליברפול לזאר מרקוביץ' ששב מהשאלה מאכזבת בספורטינג ליסבון.

 


מרקוביץ', חוזר לאנגליה? (AFP)

 

לפי "א-בולה" הפורטוגלי ארסנל עקבה בסוף השבוע אחרי הקשר ההתקפי של פורטו דנילו פריירה בן ה-25.

 

סלטיק רוצה את החלוץ הניגרי בן ה-19 הנרי אוניקורו מאופן הבלגית אחרי שכבש 10 שערים העונה בליגה הראשונה, אבל הצעה של מיליון ליש"ט עליו נדחתה. גם צסק"א מוסקבה, לייפציג, הופנהיים ופנרבחצ'ה מתעניינות.

 

פרננדו יורנטה אמר שלא יעזוב את סוונזי לטובת צ'לסי למרות ששיחק תחת אנטוניו קונטה ביובנטוס. הוא מעדיף להישאר שחקן הרכב מאשר לשבת על הספסל.

 


דנילו, ארסנל עוקבת (AFP)

 

גאנסו שהגיע בקיץ לסביליה ואיכזב, עשוי לחזור לקבוצה הראשונה שלו סנטוס בה התפרסם.

 

ז'ולטה וארחם סיכמה על החתמת הקשר הדני של גטבורג יאקוב אנקרסן.

 

אנדרלכט ולה קורוניה עשויים להחליף שוערים. רובן קורוניה בן ה-32 עשוי לעבור לסגולים מאנדרלכט ואת הדרך לספרד יעשה דאבי רוף בן 22. שוער בלגי.

 

הקשר הארגנטיני של סמפדוריה ריקי אלבארס מועמד לחתום בסלטה ויגו במקום פביאן אוריאנה. 

עוד באותו נושא: גונסאלו גדס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי