Sport1 Banner

סתאם חוזר למנצ'סטר, צ'לסי וליברפול יטיילו?

סתאם חוזר לתיאטרון החלומות
סתאם חוזר לתיאטרון החלומות | צילום: Gettyimages

ההולנדי, מנג'ר רדינג כיום, יפגוש את יוניטד בסיבוב ה-3. פפ מול ווסטהאם

(גודל טקסט)

הגרלת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי התקיימה אמש וסידרה פיקנטריה של ממש. יאפ סתאם ההולנדי, בלם העבר שנחשב עד היום לגיבור באולד טראפורד, ישוב לתיאטרון הראשונות לראשונה מאז 2001 ויפגוש את מנצ'סטר יונייטד.

 

קרוב ל-16 שנה עברו מאז הפעם האחרונה שסתאם היה בתיאטרון החלומות, אז עוד כבלם המועדון לפני שנמכר ללאציו, והוא הפעם עושה זאת כמנג'ר של רדינג המדורגת שלישית בליגת המשנה.

 

 

סתאם זכה עם יונייטד ב-1999 בטרבל ההיסטורי והיה ובשלוש שנותיו בשדים האדומים הרוויח ביושר את מעמדו, אבל אלכס פרגוסון העדיף למכור אותו ללאציו בשל הצעה חסרת תקדים בזמנו – קרוב ל-20 מיליון ליש"ט עבור בלם בן 29 שחזר מפציעה. שנים אחר כך הודה סר אלכס שזו הייתה טעות. כמו כן נטען כי הוא נמכר מכיוון שבביוגרפיה שפרסם סיפר שניהל מו"מ עם יונייטד בניגוד לחוק, עוד כשהיה תחת חוזה בפ.ס.וו ההולנדית.

 

FA Cup Draw – #MUFC will face Reading! pic.twitter.com/K7HPokw3yq

— Full Time DEVILS (@FullTimeDEVILS) December 5, 2016

מי שהוציאו את כדורי ההגרלה היו סטיבן ג'רארד ואיאן רייט. ג'רארד הגריל עבור ליברפול משחק קל במיוחד על הנייר מול המנצחת בין ניופורט לפליימות', ומיד לאחר מכן אמר לו רייט שהוציא את הכדור של היריבה: "השגתי לך ג'וב אצל יורגן קלופ". ג'רארד צחק וענה: "כן, אני צריך לקבל ג'וב על זה" .

 

That #FACup third-round draw will get Gerrard in Klopp's good books…https://t.co/SUGbmO4EOo#bbcfacuphttps://t.co/WK6h5MZwfY

— Match of the Day (@BBCMOTD) December 5, 2016

 

משחק הגביע הראשון של פפ גווארדיולה עם מנצ'סטר סיטי יהיה קשה וייערך ב"לונדון סטדיום" מול ווסטהאם. לעומת זאת הראשון של אנטוניו קונטה עם צ'לסי יהיה קל למדי, בסטמפורד ברידג' מול פיטרבורו (ליגה שלישית) או נוטס קאונטי (ליגה רביעית). לסטר ממשיכה עם חוסר המזל שלה והוגרלה היישר מול יריבה מהפרמייר-ליג ותשחק בגודיסון פארק נגד אברטון. 

 

ארסנל תשחק בחוץ מול פרסטון המדורגת 14 ב'צמפיונשיפ ולטוטנהאם משחק לא קל יחסית נגד אסטון וילה המתאוששת מהירידה לצ'מפיונשיפ.

 

אגוארו ישוב עד משחקי הגביע בשבוע הראשון של ינואר (Gettyimages)

 

ג'רארד ורייט לא הצליחו להגשים חלום לקבוצות החובבניות מחוץ לארבע הליגות המקצועניות והן לא ייפגשו בשלב הקרוב עם קבוצות מהפרמייר-ליג. בארו תארח את רוטשדייל מהליגה מהליגה השלישית, סאטון תשחק בבית מול ווימבלדון מליגה שלישית והאליפקס תתארח אצל ברנטפורד.

 

משחקים בולטים נוספים: האל – סוונזי, סנדרלנד – ברנלי, ברייטון – מ.ק. דונס/צ'רלטון אתלטיק, ברמינגהאם – ניוקאסל, מידלסברו – שפילד יונייטד, ווסט ברומיץ' – דרבי, ווטפורד – ברטון, סטוק – וולבס, קיימברידג' – לידס, בולטון – קריסטל פאלאס, נוריץ' – סאותהמפטון.

 

המשחקים יתקיימו בין ה-6 ל-9 בינואר, אחרי מחזורי חג המולד. 

עוד באותו נושא: יאפ סתאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי