Sport1 Banner

מילאן ברבע אחרי 1:2 על טורינו, תפגוש את יובה

יעצרו את יובנטוס גם בגביע האיטלקי?
יעצרו את יובנטוס גם בגביע האיטלקי? | צילום: Gettyimages

קוצ'קה ובונבנטורה מחקו יתרון מרגלו של בלוטי. החמצה מזעזעת ללפאדולה

(גודל טקסט)

מילאן ניצחה את יובנטוס אחרי דו קרב פנדלים רק לפני כשלושה שבועות בסופר-קאפ האיטלקי, וכבר החודש היא תנסה לקחת מידי הגברת הזקנה תואר נוסף – ועוד אחד שבעונה שעברה היא איבדה מולה.

אמנם יהיה מדובר רק ברבע גמר הגביע האיטלקי, אבל אחרי שמילאן הצליחה להפוך הערב את התוצאה ולנצח בביתה 1:2 את טורינו, נקבע שהיא תתארח בטורינו בשלב 8 האחרונות כבר בעוד כשבועיים ותנסה למנוע מיובנטוס גביע שלישי ברציפות.

אנדראה בלוטי העלה את טורינו ליתרון בסן סירו בדקה ה-27, שערו ה-15 העונה של החלוץ שהשתחל בין בלמי מילאן והכניע את דונארומה באחד על אחד, ויכולת טובה של ג'ו הארט מנעה מהרוסונרי להשוות.

5 שערים העונה ברגל ימין, 5 בשמאל ו-5 עם הראש. בלוטי (Gettyimages)

כעבור שעה הכל השתנה. בדקה ה-61 השוער האנגלי הדף כדור הצידה, ג'אקומו בונבנטורה הגיע ראשון לריבאונד והעביר רוחב שיוראי קוצ'קה ניצל כדי להשוות מזווית קשה.

שתי דקות אחר כך המהפך כבר הושלם והרוסונרי החלו לחגוג את עלייתם לרבע הגמר. סוסו הגביה כדור אלכסוני, בונבנטורה נכנס נפלא לרחבה ושלח רגל כדי להכניע את הארט ולקבוע 1:2 בסיום.

ג'אנלוקה לפאדולה היה צריך לכבוש את השלישי של המארחים עמוק בתוספת הזמן, אבל עבר את השוער ולא את שחקן ההגנה האחרון שהרחיק מהקו . אנטוניו בארקה מטורינו אף הורחק בדקה ה-87 בצהוב שני.

בונבנטורה מכניע את הארט ומעלה את מילאן לרבע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי