Sport1 Banner

לפני נאפולי: כריסטיאנו רונאלדו ריגש אוהדת

רונאלדו באימון המסכם. יצא ג'נטלמן
רונאלדו באימון המסכם. יצא ג'נטלמן | צילום: AFP

הפורטוגלי עצר הכל בשביל תמונה עם ילדה שחיכתה. וגם: ורד וקינן נהנים

(גודל טקסט)

19:28

אוהדי הפועל קטמון שהגיעו למשחק החוץ של קבוצתם נגד בית"ר ת"א/רמלה, התרגזו לגלות כי התקנות אוסרות על הכנסת תופים לאיצטדיון, עקב קרבתו לשכונת מגורים. גורם בארגון האוהדים האדום, "בריגדה מלחה", מסר: "הסדרן שלא איפשר לנו לתופף בעצמו עבר על התקנות כשעישן ביציע, ומצער לראות כי הפקחים שאוכפים את החוק בעצמם אינם צדיקים גדולים".


 האוהדים הסתפקו בכיסאות כתחליף יצירתי

18:58

כריסטיאנו רונאלדו הוכיח לא פעם עד כמה הוא קשוב לאוהדיו וכמה לבו גדול, והערב, רגע לפני יציאת ריאל מדריד למשחק מול נאפולי, ראה CR7 בלובי של המלון ילדה מוגבלת ממתינה עם אמה ליציאת הכוכבים.

הפורטוגלי מיד ביקש ממאבטחיו לאפשר לילדה ולאמה ליהנות מחברתם בדקות הקרובות וגרם לחיוכים מרוחים מצד לצד אצל כל הנוכחים במקום. לא נופתע אם אפילו דמעה או שתיים ירדה.


רונאלדו ופפה עם המעריצה (נאפולי 24)

18:50

המחזור ה-23 בסלובניה הסתיים, ובסיומו ניצחה המוליכה מאריבור 2:4 בחוץ את גוריצה והפער בפסגה מאולימפיה צמח שוב לשש נקודות. מרואן קבהא שיחק 75 דקות וספג כרטיס צהוב (הוחלף ב-2:3) ואילו סינתיהו סלליך נותר מחוץ לסגל.

18:45

שלוש שעות לשריקת הפתיחה, אצטדיון סן פאולו בנאפולי הולך ומתמלא. עשרות אלפים כבר מחכים לשריקת הפתיחה. תמונות מדהימות וכעת גם סרטון מהאצטדיון:

שלוש שעות לשריקת הפתיחה, הסאן פאולו כמעט מלא. אוהדי נאפולי בטירוף לפני ריאל מדריד pic.twitter.com/cMLtTB1rTK

— sport1 (@Sport1_Sport2) March 7, 2017

17:45

ארבע שעות לשריקת הפתיחה במפגש בין נאפולי לריאל מדריד, למעלה מ-10,000 אוהדים איטלקים כבר נכנסו לאצטדיון "סאן פאולו". אווירה מטורפת צפויה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי ה-1:3 בברנבאו.


 

17:20

עוד לא ברור מי יאמן את ארסנל בעונה הבאה, אבל האתר Footy Headlines פרסם הדלפה אפשרית של שלוש התלבושות של התותחנים בעונה הבאה. משמאל לימין: חולצות הבית, החוץ והשלישית.

16:50

השופט שמואלביץ' כבר רץ להפריד, אבל דקל קינן ועידן ורד חברים עוד מימיהם המשותפים במכבי חיפה וגם אתמול היה מדובר באקט חברי. לא פלא שלסרטון שהעלתה מנהלת הליגה הגיבו השניים במחמאות הדדיות.

@IPFL_FOOTBALL ע נ ק @DekelKeinan טוב שלא תיעדו את האימונים בזמנו חוויה לשחק לצידך סיוט להתמודד מולך

— Idan vered (@E11g) March 7, 2017

16:18

"הגארדיאן" טוען כי קרייג שייקספיר צפוי ביממה הקרובה להפוך רשמית למנג'ר לסטר עד סיום העונה. הוא החליף את קלאודיו ראניירי בתפקיד וניצח פעמיים 1:3, את ליברפול ואת האל – תוצאות שכנראה הספיקו להנהלה כדי לתת לו את המושכות לפחות עד הקיץ.

16:00

עודד קטש ייזכר לעולמים כאחד השחקנים המשמעותיים בכדורסל הישראלי, גם באירופה הוא נחשב לאחד השחקנים הבכירים בשנות התשעים עד עזיבתו את פנאתינייקוס בעקבות פציעה ממנה כבר לא שב. אמנם הוא שיחק תקופה באליצור חולון החובבנית, אבל מה שבטוח זה שהידית נשארה. הבוקר הוא וקבוצתו הפועל אילת ביקרו בכסייפה והמאמן הוכיח פעם נוספת שכוחו עדיין בידיו.

15:50

מנצ'סטר יונייטד תתארח ברוסיה ביום חמישי הקרוב ותפגוש את רוסטוב במשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית. היום הודיעה הקבוצה כי המגן לוק שואו והקפטן וויין רוני לא ייכללו בסגל ויישארו בממלכה.

מי שכן המריא לרוסיה הוא זלאטן איברהימוביץ', השבדי שצפוי לספוג בקרוב הרחקה משלושה משחקים באנגליה בעקבות מרפק ששלח ב-1:1 בשבת מול בורנמות' ועל כן יזכה למנוחה בתקופה הקרובה בגביע האנגלי ובליגה. גם הנריק מחיטריאן החלים מפציעה וצפוי לשחק ברוסיה.

Find out which 20 players Jose Mourinho is taking to Russia to face FC Rostov: https://t.co/44R8faHPg6pic.twitter.com/lJ9v4ERtWO

— Manchester United (@ManUtd) March 7, 2017

13:35

מלאגה הודיעה רשמית על פרידה מהמאמן מרסלו רומרו, וכבר מצאה לו מחליף כשמיצ'ל גונסאלס חתם עד תום העונה הבאה. שתי הקבוצות האחרונות אותן הדריך כוכב העבר של ריאל מדריד היו אולימפיאקוס ומארסיי ממנה פוטר במהלך העונה החולפת. מיצ'ל יהיה המאמן השלישי של מלאגה אחרי שגם חואנדה ראמוס אימן את הקבוצה שהסתבכה העונה בתחתית ומדורגת רק במקום ה-15.

MCFNews| ¡@MichelGonzalez capitaneará la nave del #MálagaCF!  ¡Bienvenido, míster! #VamosMichel  https://t.co/okoKf637V2pic.twitter.com/gJXRvWHY5Y

— Málaga CF (@MalagaCF) March 7, 2017

12:15

 אלמוג כהן ואינגולשטאט נאבקים נגד הירידה לליגה השנייה, ובמועדון הגרמני בחרו לפרסם תמונה של הקשר הישראלי שכבש במחזור האחרון בהפסד 5:2 להופנהיים תחת הכיתוב "כן אנחנו יכולים!", כמחווה לסלוגן המוכר של ברק אובאמה.

קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום ה-17 והלפני האחרון בבונדסליגה עם 18 נקודות, חמש פחות מוולפסבורג שניצבת מעל לקו האדום.


סמל המאבק. אלמוג כהן (אינגולשטאט רשמי)

11:00

קצת אחרי הגומלין שצפוי לו הערב בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ארסנל, יציין דויד אלאבה ב-9 למארס שבע שנים לבכורה שלו עם באיירן מינכן בליגת האלופות, ואתם מוזמנים לצפות בקליפ המיוחד שהכינו בבונדסליגה לכבוד המאורע, עם חמשת השערים הגדולים של הכוכב האוסטרי. 


שבע שנים לבכורה. אלאבה (Getty)

10:45

חלוץ נוטינגהאם פורסט, ניקלאס בנדטנר, עזב את הצ'מפיונשיפ ועבר לרוזנבורג אלופת נורבגיה בסכום שלא פורסם. החלוץ הדני כבש רק פעמיים ב-17 משחקים עבור נוטינגהאם. העונה מנורבגיה מתחילה באפריל. "אני לא מכיר כל כך את הליגה הנורבגית, אבל יודע שרוזנבורג קבוצה יציבה שמוציאה את המקסימום משחקניה". 

 

Jeg er (endnu) ikke ekspert på norsk fodbold, men jeg ved, at Rosenborg er indbegrebet af en stabil klub, der får det bedste ud af sine spillere. Den slags stabilitet har jeg både underprioriteret og savnet siden min tid i Arsenal, og nu må vi bare se, hvad det kan føre med sig at opleve den igen. Jeg vil kun love én ting: Jeg er stadig sulten på fodbold, stadig sulten på at score mål.

A post shared by Nicklas Bendtner (@bendtner14) on

10:30

פראנק למפארד ששימש אתמול כפרשן במשחקה של צ'לסי, נכנס בפול פוגבה: "משחקן שעלה 90 מיליון ליש"ט אני מצפה להרבה יותר", אמר קשר העבר של נבחרת אנגליה. "הוא לא סיפק עדיין את מה שרוצים ממנו. אם אנטואן גרייזמן יגיע, פוגבה יצטרך לזוז לאגף ושם הוא אפילו פחות יעיל". 

10:00

הכדורגלן היפני הוותיק קאזויושי מיורה, שבר את השיא של סטנלי מתיוס כשחקן כדורגל מקצועני המבוגר ששיחק אי פעם. הוא שיחק בגיל 50 ו-7 ימים במדי יוקוהומה בליגה הפינית, בעונתו ה-32 ככדורגלן. מתיוס פרש מכדורגל בגיל 50 בשנת 1965, אז שיחק במדי סטוק.


שבר שיא. קאזויושי מיורה (Getty)

עוד באותו נושא: קאזויושי מיורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי