Sport1 Banner

52 מיליון ליש"ט בעונה: רוני יסרב לעבור לסין?

רוני
רוני |

מלך שערי יונייטד בכל הזמנים מבוקש, האם הוא יפגוש בקרוב את ערן זהבי?

(גודל טקסט)

אחת ההעברות הגדולות בכל הזמנים עדיין על הפרק. ה"טלגראף" פרסם שמנצ'סטר יונייטד עשויה עדיין לסכם עם קבוצה סינית על העברת וויין רוני בשבועיים שנותרו לסגירת חלון ההעברות במזרח.

 

בייג'ין גואן היא זו שרוצה את מלך השערים של יונייטד בכל הזמנים ומוכנה לשלם לו 52 מיליון ליש"ט בעונה. יחד עם זאת, הסיכויים שרוני ירצה לעזוב לא ממש גבוהים, כשז'וזה מוריניו רוצה להשאיר את אותו לפחות עד לקיץ הקרוב, אבל העובדה שהחלוץ לא פתח באף משחק ב-2017 ויש לו הזדמנות לעשות כסף גדול קורצת לו.

 

 

לרוני נשאר חוזה עד קיץ 2018 בו הוא מרוויח 300 אלף ליש"ט לשבוע. העברתו לסין עשויה לחסוך כסף גדול ליונייטד שמתכוונת בקיץ הקרוב לערוך החתמתו איכותיות בלבד בסכומי כסף גדולים.

 

אם ההעברה תצא לפועל, רוני יהיה בעל השכר הגבוה בסין, וכמובן שהחתמתו תגרום לזינוק במכירות מוצרים במזרח ובסין בפרט – דבר שיכסה לא מעט מההוצאות. בשוק הסיני יש מיליונים של אוהדי כדורגל ולקבוצה יש ממוצע 50 אלף צופים למשחק.

 


רוני, מוריניו יתן לו קרדיט? (AFP)
 

 

אם רוני יחתום בבייג'ין הוא יארח את ערן זהבי וגוואנגז'ו RF במחזור העשירי. גם האלופה גוואנגז'ו אבגראנדה הוזכרה בהקשר של רוני, אבל ההצרהה של ראשיה שהם רוצים קבוצה עם שחקנים סינים בלבד עד 2020 מורידה מעט מהאפשרות שרוני יחתום אצלם. עדיין לא ברור אם ג'קסון מרטינס יישאר בקבוצה אחרי שנכשל עד כה ולא הרשים. 

עוד באותו נושא: ווויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי